Gå til innhold

Savner sexlivet med ex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen gikk fra hverandre for 6 år siden. Hun dumpa meg. Jeg har gått videre følelsesmessig og blitt kjæreste med ei flott jente. 

Eneste problemet er at jeg savner sexlivet med eksen. Vi hadde et godt sexliv med masse gøyale ting og ofte på ulike steder utenfor hjemmet. Hun var veldig spontan. Jeg var aldri det selv den gang, men hun tok alltid initiativ og jeg ble med på alt (nesten). Lærte å bli veldig glad i det. Vi kunne sitte på kino og hun tok hånden i buksa mi og runka meg. Eller plutselig tok hånden min under buksa/skjørtet sitt. I skogen, bilen, i bilen mens jeg/hun kjørte, utesteder etc etc. Alltid et sted/situasjon vi omtrent kunne bli tatt på fersken. Hun kunne på de mest uventede steder viske noe nasty i øret mitt og det var gjort. Ene gangen, vi sitter i et møte, hun skriver lapp og sniker til meg «jeg er truseløs, drypper snart». Jeg husker ikke resten av møtet. Vi gikk ut og hun kommanderte slikking i bilen. 

Jeg savner det og har prøvd med kjæresten. Hun liker senga og det er det. Lite variasjon i stilling også. Men jeg er glad i henne. Hva gjør jeg? Jeg har prøvd mange ganger og snakket med henne om det også. Hjelper lite. Jeg er konstant kåt og hard i varmere strøk og med Eksen kunne vi bli inne dagesvis, kun sex og spising, men ikke engang dette har fungert tilstrekkelig med kjæresten. Jeg kjøpte henne også en vibrator vi kunne leke med sammen, men det ble med ene gangen. Hva gjør jeg? Jeg sammenligner dem ikke, misforstå meg rett, men jeg savner mer livlig sexliv. 

Anonymkode: fa9c1...dbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får finne deg en som matcher deg seksuelt da. 

Anonymkode: 89c8c...bbf

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke over eksen når du prøver lage nye damer til eksen din..

Anonymkode: 6e629...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner tankegangen din ts. Har det likt med min nåværende samboer. Han er snill og god. Flink med barna. Han er en litt rolig type og ikke så frempå alltid. Vi har ett ok sexliv. Men savner den råskapen exen min hadde. Han hadde en enorm sexlyst og viste alltid at han tente på meg. Var flink til å få meg til å føle meg sexy. Men....jeg er glad for at jeg ikke fikk barn med denne fyren. Var en grunn til det ikke funket for oss. Desverre så er ingen forhold perfekte.

Anonymkode: 0de4f...2f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke over eksen når du prøver lage nye damer til eksen din..

Jeg har ikke gjort noen om til Eksen min. Jeg savner lidenskap. Forskjell på det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner tankegangen din ts. Har det likt med min nåværende samboer. Han er snill og god. Flink med barna. Han er en litt rolig type og ikke så frempå alltid. Vi har ett ok sexliv. Men savner den råskapen exen min hadde. Han hadde en enorm sexlyst og viste alltid at han tente på meg. Var flink til å få meg til å føle meg sexy. Men....jeg er glad for at jeg ikke fikk barn med denne fyren. Var en grunn til det ikke funket for oss. Desverre så er ingen forhold perfekte.

Forstår dette så godt. Det er en god grunn for at vi ikke fungerte, men sexen var perfekt. Det var rått, tøft og lidenskapelig, eventyrlysten på noe mer. 

Hvordan føler du at du får tilfredsstilt dine behov da nå? Jeg er glad i kjæresten og ville aldri byttet henne bort, men jeg føler på et stort savn veldig ofte. 

AnonymBruker
Skrevet

Onanerer... nei tror kommunikasjon så er nøkkelen. Kan være flinkere til å snakke mer åpent om seksuelle behov. Må og respektere at han ikke er av samme type. Men ting kan jo bli bedre. Gjelder kanskje det samme for dama di? Kan jo være at hun tenker litt det samme men tør ikke helt å si i fra. Noen er jo veldig redde for å slippe seg helt løs. 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gjort noen om til Eksen min. Jeg savner lidenskap. Forskjell på det. 

Men det er eksen din som var lidenskaplig og spontan. Ikke du, og ikke din nye kjæreste. Dersom du ønsker lidenskap er det beste stedet å starte: med å endre deg selv. Så kan du stille krav til andre. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er eksen din som var lidenskaplig og spontan. Ikke du, og ikke din nye kjæreste. Dersom du ønsker lidenskap er det beste stedet å starte: med å endre deg selv. Så kan du stille krav til andre. 

Jepp! Legg opp til god og impulsiv sex, så skal du se at det hjelper. 

Anonymkode: a304e...f20

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at kjæresten min også savner litt mer lekenhet,råskap og lidenskap. Han/vi har i grunnen diskutert det mange ganger. Å jeg er jo interessert i det samme faktisk, men har problemer med å slippe meg løs...! Jeg blir rett og slett flau over meg selv når jeg har forsøkt å være litt mer vill og lidenskapelig..det er ikke sånn at jeg ikke VIL, men jeg blir klein helt enkelt. Kjæresten har feks fortalt om hva han kunne tenkt seg at jeg ble bedre på. jeg tar alltids initiativ til sex, men han syns jeg gjør det på en veldig klønete måte, og at det nesten virker som om at jeg har det veldig travelt...sååå. Kan det tenkes at dama di sliter litt med det samme? At selvtilliten ikke spiller på lag med henne når det kommer til rå og vill sex? Bare en tanke. 

Anonymkode: 4ce22...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...