Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe markiseduk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal bytte markiseduk, noen som vet hvem som selger dette til en billig penge? Ser bauhaus OL selger markiser, men ikke markiseduk! Jeg er ikke flink til å sy. Det er en elektrisk markise om det har noe å si. Takk på forhånd:) 

Anonymkode: 0feac...a34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :) men da må jeg jo sy den selv? Eller kan de sy den for meg?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Frida skrev:

Stoff og Stil

Her finner du noen.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! :) men da må jeg jo sy den selv? Eller kan de sy den for meg?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det aner jeg ikke, du kan ta kontakt og spørre dem?  Om de ikke syr, så kanskje de vet hvor du kan få sydd?

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke bare skal ha ny markiseduk men også ha hjelp til å sy den og bytte den går du til en leverandør som spesialiserer seg på markiser. Da kommer de hjem til deg og tar mål, og kommer tilbake og monterer når duken er ferdig sydd. Det koster litt, jeg betalte til sammen ca 8 000 for å bytte duk på en stor terrassemarkise og en vanlig liten vindusmarkise for et par år siden. Men om markisen er av god kvalitet er det verdt det, da får du en markise som er så god som ny og holder i mange år. 

Om du ikke er god til å sy hadde jeg nok droppet å sy selv uansett. Det er riktignok bare rette sømmer, men stoffet er tungt og stivt og uhåndterlig, du trenger en kraftig symaskin og du må vite hva du gjør med sømforsterkning, hvordan den skal sys innerst der den skal festes etc. 

Lykke til! :) 

Anonymkode: 2d873...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...