AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Hei! Jeg skal holde min første konfirmasjon om 14 dager (min eldste sønn) og føler hodet koker. Så, inspirert av en tråd på bryllupsforumet, spør jeg. Hva glemte dere til deres konfirmasjon? Hva er det jeg kan ha glemt, som man ''må ha''? Er ganske stresset i forhold til dette Anonymkode: 1539e...e22
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Sjekk en ekstra gang at klær og ikke minst sko passer. Skal konfirmanten ha bunad, så bør han/hun gå med skoene inne de nærmeste dagene. Da vet man hvor gnagsårene eventuelt kommer og kan forebygge med plaster. Dobbeltsjekk oppmøtetid og sted. Husk å lade fotoapparat/mobil. Hvis dere har bestilt mat som skal hentes, pass på å ha rett side av kassene opp! Noen cateringselskaper bruker kasser med hyller inni (som skap), og da skal ikke lokket være opp... Penn og papir til gaveliste, og noen som tar ansvar for å skrive den (eldre søsken, tante e.l). Anonymkode: 4f926...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Vi glemte å ta nok bilder. Skulle ønske vi hadde flere, og gjerne litt video Anonymkode: 95794...498
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Vi har datter nr 2 som konfimeres snart. Vi skal lage all mat til koldtbord selv. Jeg kan ikke huske at vi glemte noe spesielt til 1 mann sin konfirmasjon men jeg råder deg til en ting om du har flere barn. Skriv ned etterpå hva du kjøpte inn. skriv hvor mye mat,drikke,bloster osv osv.. Den dagen du skal ordne til konfirmasjon på nytt så har du alt på papiret. Dette savner jeg virkelig nå Anonymkode: 8a03f...d6f 5
Bonusmammaen Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Jeg synes det viktigste er å få konfirmanten til å takke pent for seg til alle som kommer eller la han skrive personlig i ettertid å takke for hva han fikk spesifikt. Har vært i flere konfirmasjoner der barn er så utakknemlig og det er rett og slett utrivelig. Alle detaljer om mat og pynt er trivielt for min del. Stressa verter er også slitsomt. Pust ut. Prøv å nyt dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå