Gå til innhold

Bærer du på noen andre sine hemmeligheter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjenner ei dame som hadde sex med søsteren sin x-kjæreste...mens hun var gravid med hans barn. 

Så søsteren og han var ikke sammen(vert slutt en stund) men ventet barn sammen,  og når hun var 7-8 mnd på vei hadde søsteren hennes sex med ham flere ganger. 

Hun vet det enda ikke. Alle i min "gjeng" Vet dette,  vi er fra en liten plass og lurer fælt på om dette kommer ut en gang. 

Anonymkode: 19c47...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selvfølgelig kommer det ut en dag. Å tro noe annet er fryktelig naivt

Anonymkode: 8f30c...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er eneste i vennegjengen til samboer og meg som vet at et annet par prøver å få barn. Hun røpet seg og angret litt etterpå, men har igjen fått tips og råd ettersom jeg og samboer prøvde veldig lenge og.

Anonymkode: 5cb00...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner en kjendis som er alvorlig syk, men skjuler det for omverdenen. Jeg bærer også på endel hemmeligheter om foreldrene mine som søsknene mine ikke kjenner til, samt en hemmelighet om ei venninne som hadde sex med en gift kjendis som oppførte seg veldig ufint. Og om ekskjæresten til ei venninne som mistet omsorgen for barnet pga rusmisbruk. Jeg vet egentlig om ganske mye hemmelig når jeg tenker etter.

Anonymkode: 45aaa...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg forstår var både mannen og søsteren single da de hadde sex sammen.  Ergo hadde ingen av dem forpliktelser til noen.  Heller ikke til mannens daværende ex og senere mor til hans barn.    

Mange har uviktig sex med andre i perioder med brudd i samlivet.   Det er ikke noe å snakke om når forholdet blir bra igjen. 

Denne såkalte "hemmeligheten" er ikke viktig.  Glem den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zienna skrev:

Så vidt jeg forstår var både mannen og søsteren single da de hadde sex sammen.  Ergo hadde ingen av dem forpliktelser til noen.  Heller ikke til mannens daværende ex og senere mor til hans barn.    

Mange har uviktig sex med andre i perioder med brudd i samlivet.   Det er ikke noe å snakke om når forholdet blir bra igjen. 

Denne såkalte "hemmeligheten" er ikke viktig.  Glem den. 

Godt å vite at det er du som bestemmer hvilke hemmeligheter som er kvalifisert til denne tråden. Kanskje du kan sette opp en liste med kriterier? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet at venninna mi har tatt abort, hun fortalte meg det i all fortrolighet og jeg har lyst til å røpe det til de andre i gjengen. 

Anonymkode: c58c2...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at venninna mi har tatt abort, hun fortalte meg det i all fortrolighet og jeg har lyst til å røpe det til de andre i gjengen. 

Huff. Stakkars hun sim har en så usikker venn som deg. 

Anonymkode: bf145...988

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er en i gjengen som i desperasjon solgte seg for å komme seg ut av en økonomisk knipe for en del år siden. Ikke hennes stolteste øyeblikk akkurat, men jeg dømmer ikke, og holder kjeft. 

Anonymkode: ee09e...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30.4.2018 den 1.49, AnonymBruker skrev:

Du er jo venninnen fra helvete.

Anonymkode: ca467...f96

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom på flere,  har også ei venninne som solgte seg selv for dop. 

Og kjenner ei (nær venninne) som ble gruppevoldtatt etter å ha blitt dopet ned. 

Min far var utro mot min stemor når vi var på reise-han vet ikke at jeg vet det

Og vet om alle damene som min bestekompis var med mens han var separert/ikke separert (de var frem og tilbake) - den nå eks dama er gal så bra hun ikke vet om alle

Vet også om en nær venn av meg som har begått "økonomisk utroskap" Da han hadde eget firma. 

Vet at ei jeg jobber med tok abort og angret fælt,  hun var gravid med en jeg jobber med (det var han som da det) -hun var 19 og han var 36

Anonymkode: 19c47...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎04‎.‎2018 den 23.21, Zienna skrev:

Feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, vet om MASSE utroskap eller på grensen til det, et par aborter, et par psykiske knekker og noe plastisk kirurgi. Det vanlige.

Jeg merker jeg kan ha lyst til å fortelle hemmeligheter når man har noen øl innabords og er i en samtale hvor det hadde vært relevant, men holder på dem. Noen ganger kommer det ut fra andre da, det var tydeligvis ikke verdens største hemmelighet likevel da det viser seg at alle rundt bordet visste det uansett :fnise:

Når alle i din gjeng vet det TS, så er det fort bare et spørsmål om tid.. De lekker til noen de stoler på, som igjen lekker det til noen de stoler på og til slutt har det nådd ørene til noen som ikke er til å stole på i det hele tatt, eller føler et eller annet moralsk ansvar for å si det.

Når det gjelder kjendiser må man aldri si det til en sjel, lært det "the hard way". Folk synes det er så artig med sånne historier, og forteller dem videre ved å bare si det skjedde en venn av en venn uten å navngi denne, og dermed har de liksom ikke røpet for mye. Men hvis/når det kommer tilbake til kjendisen så skjønner han jo utgangspunktet for ryktet.

Anonymkode: 616c0...a6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ei tante som er litt "vill" av seg. Skilt 40+.  Jeg vet at hun i fylla har hatt ubeskytta sex med en opptatt småbarnspappa på 28.   Hun betrodde meg dette et par uker etter det hadde skjedd, da hun var redd hun kunne ha blitt gravid.

Anonymkode: ff9e1...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei tante som er litt "vill" av seg. Skilt 40+.  Jeg vet at hun i fylla har hatt ubeskytta sex med en opptatt småbarnspappa på 28.   Hun betrodde meg dette et par uker etter det hadde skjedd, da hun var redd hun kunne ha blitt gravid.

He he. Du virket litt uskyldig når du tror dette er en greie... :fnise:

Jeg tror nok slikt er ganske vanlig, men alle sier det ikke høyt, for de er litt flaue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner til en hemmelighet ingen har fortalt meg og ingen av de involverte vet at jeg vet.

Min venninne "A" tok en abort etter en one night stand for mange år siden, dette var like før hun møtte sin mann og var en litt fishy sak hvor hun visste "ingenting" om han hun ble gravid med og sa hun "ikke engang visste hva han het" når vi spurte.. 🙄

3-4 år senere var jeg på besøk hos en kompis som var i vennegjengen på den tiden, la oss kalle han "B". Vi var gode venner og vi prater om "gamle dager" når han betror meg at han og A hadde en one night stand for 3-4 år siden når det var slutt mellom han og eksen og han skulle ringe A opp igjen, men så tok eksen kontakt og han var dum nok til å bite på og angret veldig på det i etterkant.. Og jeg bare, mhmm.. når var dette sa du?! Og det viste seg at tidsrammen for alt dette klaffer 100%! Så der sitter B og avslører at han gjorde min venninne gravid, uten at han vet det selv og min venninne vet ikke heller at jeg vet hvem denne "navnløse" one night standen var..

Det hører også til historien at A mislikte B plutselig veldig (det skjedde først etter abort-episoden) uten å kunne gi noen god forklaring for det, for hun har så vidt jeg vet, aldri innrømmet for noen at hun og B hadde en fling. At hun var sur på ham ble derimot mer forståelig for meg etter at jeg fant ut om dette, dette flinget kostet henne ganske mye - og han ringte ikke engang! 

Alt dette skjedde for veldig lenge siden, men jeg har ikke fortalt noen om dette, det er A sin hemmelighet - og min hemmelighet at jeg vet. 

Anonymkode: 35b50...f90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hører også til historien at A mislikte B plutselig veldig (det skjedde først etter abort-episoden) uten å kunne gi noen god forklaring for det, for hun har så vidt jeg vet, aldri innrømmet for noen at hun og B hadde en fling. At hun var sur på ham ble derimot mer forståelig for meg etter at jeg fant ut om dette, dette flinget kostet henne ganske mye - og han ringte ikke engang!

Skjønner godt at hun mislikte han etterpå, ja. Og like greit at han ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan aldri stole på at noen andre skal holde fast på dine hemmeligheter, hvis du ikke klarer å holde på dine egne hemmeligheter... 

Anonymkode: e578c...5cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at hun mislikte han etterpå, ja. Og like greit at han ikke vet.

Ja, ting ble litt mer forståelig for å si det sånn! Nei, jeg sa ikke noe om det til hverken han eller henne (eller andre vi kjenner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

He he. Du virket litt uskyldig når du tror dette er en greie... :fnise:

Jeg tror nok slikt er ganske vanlig, men alle sier det ikke høyt, for de er litt flaue.

Mulig jeg er uskyldig, men jeg er ikke dum.  Vet nok at sånt forekommer, men direkte vanlig er det nok ikke. Hvertfall ikke i de miljøene jeg befinner meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...