Gå til innhold

Elrod prøver

Elrod

Anbefalte innlegg

Hei! Jei hetej Eljod og ej vejdens søteste jomvesen 😍 Hvis dere har sett tv-serien Hjem så forstår dere hvem jeg mener. Elrod er en skikkelig søtnos, men har skumle planer om å stjele alt vannet på jorda. Han skal suge det ut av menneskene med sugerør. Serien er dritmorsomt! Grunnen til at jeg har sett den er fordi jeg har et barn. Og nå vil vi altså forsøke å lage et til ❤ 

Den vi har begynner å bli stor, og det er absolutt på tide med en til. Diverse ting har gjort at vi har ventet, blant annet studier. Men nå er vi igang, og så får det bare bli 9 år mellom dem da. 

Sist prøvde vi i 5 pp, hvis jeg husker rett. Denne gangen er vi i pp 1, og jeg har allerede begynt å teste, på dpo 7 😂 Det er ganske typisk meg altså. Jeg holdt på sånn sist også. Var ikke sikker på om jeg skulle ha dagbok denne gangen, men så skulle jeg visst det da 😀 Sist knyttet jeg mange nye vennskap her inne, og fikk en flott barselgruppe. Noen treffer jeg fortsatt. Vet ikke helt hva jeg har av forventninger denne gangen, men det er godt å ha et sted å skrive. Mannen er jo ikke interessert i å høre om at jeg kanskje kjente et lite stikk nederst i magen på dpo 6, og at jeg lurer på om testene jeg har kjøpt har følsomhet 10 eller 25. Jeg forstå at han ikke er særlig interessert. Så det er fint å skrive det her istedenfor. Flere vet at vi skal prøve, men jeg vil ikke dele for mye. Kommer nok til å fortelle til venninner når spira sitter. Jeg er altfor åpen til å klare å skjule noe sånt mer enn 3-4 dager 😂 

Over til litt tekniske ting: 

Sykluslengde ca 26 dager.

Forrige mens 11 april

Eggløsning ca 22 april 

Sådd frø 22 april

Ikm 7 mai

Bruker appen Flo til å registrere

Symptomer: oppblåst, litt smerter i magen, spesielt venstre side, langt nede.

Har selvfølgelig testet allerede, og de var negative. Skal teste i morgen tidlig, på dpo 8. Vet at det er veldig tidlig, men har så mye tester liggende, og klarer ikke la være. Sist fikk jeg positiv test på ikm så vidt jeg husker, eventuelt dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Azumarill! Hyggelig med besøk i dagboken 😀 Prøving er spennende! Og jeg blir helt tullerusk av det. Jeg har testet i dag også, selv om det er alt for tidlig. Jeg vet nesten ikke om jeg ønsker at det klaffer med en gang eller ikke. Syns at prøvetiden var spennende sist, selv om det var nedtur hver gang mensen kom.

Nå som gutten vår har blitt så stor, så føles det skummel og veldig slitsomt å starte på nytt med baby. Nå er vi så bortskjemte at vi får sove til 10 i helgene, han fikser seg mat og klær selv. Er ute med venner, og har sitt eget liv, på mange måter. Det er deilig. Men jeg savner den lille ungen som ville sitte på fanget og syntes mamma var best i hele verden. Nå får jeg ikke lov å klemme han utenfor skolen, for han blir flau og redd for at noen skal se oss 🙄 

Noe tett bånd som søsken vil de kanskje ikke få pga aldersforskjellen. Men så får vi ikke en til bare fordi han skal få søsken, men fordi vi vil ha et barn til. Jeg tror ikke helt vi husker hva vi begir oss ut på 😂 Jeg mener å huske vi syntes det var forferdelig slitsomt med småbarn, men det er fjerne minner ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...