Gå til innhold

Tynne jenter som drikker masse alkohol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg kjenner flere jenter som er kjempetynne, men trener aldri, spiser usunne ting (på skolen, ute med venner +) og drikker masse alkohol hver lørdagskveld. Jeg er 19 forresten, og er like gammel som disse jentene. Mange flere som er sånn, både yngre og eldre.

Mens jeg legger på meg av ingenting, og kan ikke vær masse med venner og spise det usunne som veldig ofte hører med :( :P Jeg drikker knapt alkohol fordi jeg ikke vil legge på meg...

Anonymkode: 1334e...e35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de totalt sett ikke spiser/drikker mer enn de trenger. Det er veldig enkelt.

Anonymkode: 7ee1f...17b

• Liker 7
Skrevet

Sånn er det, verden er urettferdig. Jeg føler selv at jeg legger på meg 5 kg av ett glass vin :P Kjæresten min kan trøkke i seg hamburger, pølser og øl dag etter dag uten å legge på seg et gram. Jeg legger på meg hvis jeg går en langhelg uten å tenke meg om. 

Dette får du bare venne deg til, folk er forskjellige og verden er urettferdig. 

Og PS: tynn er ikke det samme som sunn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør rett i å ligge unna alkohol dersom du vil holde vekta nede. Det er faktisk noe av det mest fetende som er. Jeg er slik som vennene dine og drakk masse frem til midten av 20- årene. La aldri på meg, før jeg ble 20. Da levde jeg omtrent som en russ, og ble det man kaller normalvektig. Men kuttet ut alkohol og kebaben om natten og gikk tilabke til normal.

dette er nok genetisk, og de aller fleste kan ikke spise alt de vil.:)

Anonymkode: dff48...129

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser mindre de dagene jeg drikker. Kan for eks spise 2 middager og noe liten utenom på en vanlig dag, mens en dag jeg drikker spiser jeg kanskje 1 og 1/2 måltid og ingen snacks. Blir mett av øl. 

Samme med for eks potetgull. Spiser jeg det en dag, dropper jeg ene middagen fordi jeg blir mett

Jeg er 30. Legger på meg om jeg spiser "for mye". La på meg 5 kg en periode jeg spiste ost. Så jeg kan lett legge på meg, men sånn som ting er nå, så spiser jeg nok til å opprettholde en normal, slank vekt. 

Anonymkode: 7f974...ff7

Skrevet (endret)

Det er ikke veldig komplisert.
De forbrenner flere kalorier enn de inntar.

Endret av FactsOverFeelings
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når man er på byen så er man jo ofte aktiv og danser, og dagen blir jo også lengre. Det er kebaben som følger som er fetende, men klarer man å holde seg unna den går det stort sett greit.

Det er jo også totalen som teller, og de fleste kan spise en muffins på skolen og fortsatte holde vekten. Jeg spiste også usunt som tenåring, men ikke i enorme mengder, og jeg var også mer "naturlig aktiv" i løpet av dagen, i motsetning til nå (kontorjobb).

Anonymkode: beb40...b82

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol en gang i uka er ikke det man akkurat legger på seg av. 
Kostholdet gjennom uka er det som betyr noe, og selvom disse spiser burger og usunn mat når de er med venner så kan det hende at de bare spiser knekkebrød hjemme, eller har veldig høy forbrenning.
Sukker er den værste fienden så en som drikker flere flasker brus hver dag legger mere på seg enn en som spiser en burger et par ganger i uka.

Anonymkode: 55c0f...527

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste som er såkalt naturlig tynne er det fordi de rett og slett spiser mindre enn de forbrenner, uten at det føles som slanking. Jeg har alltid vært tynn og aldri tenkt over hva jeg har spist, men jeg vet jo det er fordi jeg er småspist, ikke fordi jeg har høy forbrenning. Disse jentene spiser sannsynligvis lite til hvert måltid, og da gjør ikke en burger her og der pluss et par øl i helgen at vekta skyter i været

Anonymkode: 56577...c20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer i at det er totalen. Om de spiser en muffins på skolen spiser de gjerne ikke før klokken ni eller ti om kvelden når de har kommet hjem, enten de glemmer det eller ikke finner noe de "liker." Det er gjerne kresne folk som ikke overtenker mat, og kun liker å spise visse ting på visse tidspunkt. Jeg blir veldig dårlig av å drikke for eksempel, og mister matlysten samme dag og dagen etter.

Anonymkode: 4f067...1f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...