AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Har begynt å ha date en kollega, vi har vært kollegaer i ca ett år. Begynt å date nå nylig, men holder enda lav profil. Han er fra nabokommunen og kjenner mange i min kommune og omvendt. Hans ekskjæreste slo opp med han for ca et halvt år. De hadde vært sammen leeenge, sikkert i 10 år (han er 28 nå). Og selv om han aldri har sagt noe, snakker andre om det. De var et perfekt par, det skulle alltid være de osv osv... Han tok bruddet litt tungt(i følge andre). Jeg kjenner at jeg har litt blandede følelser. Altså jeg liker han, men er redd jeg aldri kommer til å leve opp til eksen. Hun truer liksom forholdet, UTEN at han har sagt noe eller at hun har vært til stede... Hvordan forholder man seg til datens historie? Anonymkode: 713ba...770
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Du må nesten bare kjenne på magefølelsen. Kanskje ikke være for "på" med det første.. hvis du frykter at du kan være en rebound. Hva tror du hadde skjedd om eksen tok kontakt? Hadde han hoppet rett tilbake til henne eller fortsatt med deg trorndu? Anonymkode: 56a25...45c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Alle har en historie, og at han har vært i et ti år langt forhold er jo bare positivt, det betyr at han er lojal, dedikert og stabil. Du skal ikke sammenligne deg med eksen, du vil aldri bli henne eller som henne, men han vil elske sin nye dame like høyt men på en annen måte siden man er to forskjellige personer. Ikke tenk så mye på det. Er han med deg så er han med deg. Men jeg ville vært skeptisk til hvor klar han var for et nytt forhold jeg da, veldig typisk at han bare utnytter sjansen på å prøve seg på noe uforpliktende nå fordi det er spenning på jobb og noe han trenger på vei ut av kjærlighetssorgen. Anonymkode: eb824...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Jeg ville vært mer var for om han bare ville "leve livet". Han har jo vært i forhold i alle årene menn flest dater og treffer ulike jenter, og de aller fleste vil ha denne muligheten før de etablerer seg. Anonymkode: e6338...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 Bruk god tid. Du kommer nok til å merke etter hvert om han virkelig vil ha deg, eller om du er en trøst for han. Personlig hadde jeg vært litt skeptisk, ettersom det var han som ble "dumpet", samt at forholdet varte lenge. Selvfølgelig kan du godt være hans drømmedame, men ta ting sakte. Hvis han velger å bli sammen med deg, prøv og ikke sammenligne deg med eksen. Man elsker forskjellige personer på ulike måter. Jeg forstår at det kan kjennes ubehagelig om vennene hans beskrev han og eksen som "det perfekte paret", men det skal du ikke bry deg om. Prøv heller å fokusere på at de skal danne seg et godt bilde av deg! Anonymkode: 07187...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå