Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som vasker her og der med våtservietter, eks etter toalettbesøk? 

Hvor kaster du våtservietten etter bruk? 

Anonymkode: 4042b...891

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bindbøtta.

Anonymkode: 0b8d1...2ec

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pleid å kaste der i do, men etter å ha sett program om akkurat det og hvor det blir av så fikk jeg dårlig samvittighet og behynt å kaste det i søpla. 

Anonymkode: 97fe1...3de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I søppelet, så klart. 

Anonymkode: 01487...0a6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke våtservietter, og de skal aldri i toalettet etter bruk! 

Våtservietter er mijøverstinger.

Anonymkode: b4638...ad3

• Liker 4
Skrevet

Bruker ikke våtservietter jeg heller, har ingen behov for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kastes i restavfallet. På vinteren når jeg fyrer i ovnen kaster jeg dem av og til der.  

Anonymkode: 06598...77c

AnonymBruker
Skrevet

våtserviett skal ALDRI i do! 

Anonymkode: e2c8c...bac

Skrevet

I søpla!

AnonymBruker
Skrevet

I søpla. ALDRI i do! Ikke bare ødelegger det miljøet, men det kan også tette rørene i doen og gi deg en heftig feit regning på utskiftning av rør og potensielt oppbrytning av hele gulvet og doen for å komme til langt nok inn i røret

Anonymkode: ebfe1...cf9

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleid å kaste der i do, men etter å ha sett program om akkurat det og hvor det blir av så fikk jeg dårlig samvittighet og behynt å kaste det i søpla. 

Du var heldig som slapp unna med dårlig samvittighet :)  Våtservietter løser seg ikke opp, og kan tette rør/ avløp.  dette skjedde med en venninne av meg for mange år siden, hun fikk en saftig rørlegger-regning.

Anonymkode: 29003...360

AnonymBruker
Skrevet

I den grad jeg bruker det noen gang kaster jeg det selvfølgelig i søppelkassen. Jeg kaster det da ikke i toalettet. Slik jeg ikke kaster sko, grus, katter eller andre ting som åpenbart ikke skal i toalettet i toalettet.

Anonymkode: 9404d...633

• Liker 6
Skrevet

Våtservietter er veldig greit når vann og såpe ikke er tilgjengelig, og går naturligvis i søpla etter bruk. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Bruker kun de til å fjerne sminke og de går i søpla. Aldri i do :fy_fy:

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Restavfall, selvfølgelig...

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var heldig som slapp unna med dårlig samvittighet :)  Våtservietter løser seg ikke opp, og kan tette rør/ avløp.  dette skjedde med en venninne av meg for mange år siden, hun fikk en saftig rørlegger-regning.

Anonymkode: 29003...360

Ja, vet at det kan tette rør også, men det er veldig sjeldent jeg tørker meg med vårservietter om så jeg ikkehar diare liksom 😂 derfor så kastet jegbdet den sjeldne gangen i do for å bli kvitt griseriet. Men nå kaster jeg det i søpla uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

I bindbøtta! Kunne aldri falt meg inn å kaste det i do

Anonymkode: fb80e...d89

AnonymBruker
Skrevet

Bindbøtta? Nytt begrep for meg...

Vi har et lite søppelspann på alle badene. De brukes til bomullspad, tomme såpeflasker (som sikkert skulle vært i plastavfallet), doruller (som sikkert skulle vært i papiravfallet), og selvfølgelig det lille som går med av våtservietter. 

Anonymkode: 77d1c...b62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bindbøtta? Nytt begrep for meg...

Vi har et lite søppelspann på alle badene. De brukes til bomullspad, tomme såpeflasker (som sikkert skulle vært i plastavfallet), doruller (som sikkert skulle vært i papiravfallet), og selvfølgelig det lille som går med av våtservietter. 

Anonymkode: 77d1c...b62

Det er jo det samme, men folk sier forskjellig. Begrepet er jo brukt lenger opp i tråden også, så er tydeligvis flere som bruker det :) Det er en avfallsbøtte med pedal fra IKEA jeg har om det er relevant. 

Anonymkode: fb80e...d89

AnonymBruker
Skrevet

De går i søpla. Nå bruker jeg slikt ytterst sjelden, men det går alltid i søpla etter bruk.

Anonymkode: 6028b...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...