Amanda26 Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Hei! Jeg har vært med en gutt i over ett år nå, vi holdt på nå for nesten ett år siden og har siden det møttes ofte hver helg ettersom han jobber lange dager til vanlig og vi har funnet ut at det passet oss greit. For noen uker siden, sier han at han ikke ønsker mer og vil avslutte. Det blir litt krangling, men uken etterpå endte vi opp sammen alikevel. Dagen etterpå var jeg som luft for han, og det virket som han ikke ville mer og jeg godtok dette. Nå i helgen, møtes vi på ny og han sier at han savner meg og at han vil det skal være oss igjen, jeg gir han klar beskjed om at jeg ikke ønsker og bli såret mere, og da kysser han meg foran alle vennene sine og klemmer meg og mener han skal bevise seg denne gang. Jeg møter han og vi ligger ikke sammen, og jeg reiser hjem etter noen timer og ALT virker fint mellom oss. Helt til nå, noen dager etterpå er jeg liksom slettet overalt igjen. Jeg forstår at mange kanskje synes det er rart at jeg orker og prøve mer, men jeg merker på han at det er noe der og jeg vet ikke om jeg liksom skal ta kontakt og hørre hva han holder på med eller om jeg bare skal la han ta kontakt igjen? Det blir liksom så dumt og bare møtes og spire opp følelsene mine på ny og ny hele tiden... Noen råd? Hilsen fortvilet jente
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 La meg gjette. Det var på fylla han sa han savnet deg og kysset deg? Ja det er "noe " der, men ikke nok til et forhold. Så ikke gidd, du blir bare såra igjen og igjen Anonymkode: 37fd3...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Han oppfører seg bra mot deg når muligheten for sex er inne i bildet, ellers driter han i deg. Vet at det er vanskelig å innse, men han er nok ikke forelsket i deg. Blokker han og gå videre, ellers ender du opp såra igjen og igjen til du er helt ødelagt. Anonymkode: 7df23...e67 2
Amanda26 Skrevet 30. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han oppfører seg bra mot deg når muligheten for sex er inne i bildet, ellers driter han i deg. Vet at det er vanskelig å innse, men han er nok ikke forelsket i deg. Blokker han og gå videre, ellers ender du opp såra igjen og igjen til du er helt ødelagt. Anonymkode: 7df23...e67 Jeg er enig, men problemet er bare det at vi ligger ikke alltid sammen og han kan begynne og grine for han angrer på ting som har skjedd. Og det føler jeg ikke han hadde gjort om jeg bare var tilfeldig sex liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå