Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Jeg våkner hver morgen av dette: "HOLD KJEFT DIN FORBANNA HORE DU ER FAEN MEG SYK I HODET DITT VET DU DET???" :o Ja, jeg kan jo klage til dem. Men jeg tør virkelig ikke. Han mannen ovenpå virker ikke helt god så jeg er nesten litt redd for å bli slått ned. What to do? Drittlei av de to over meg. Og stakkars lille gutten som gråter hver morning når mamma og pappa krangler
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 :trøste: til både deg og den lille gutten. Høres ut som en vanskelig situasjon. Har ærlig talt ikke noe særlig godt råd å komme med. Hvis du bor i borettslag kan du jo gå direkte til styret med det - så slipper du å ta det opp med han direkte. Men ellers vet jeg virkelig ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Pga. gutten bør det vel ringes bekymringsmelding til barnevernet?
Marpessa Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Pga. gutten bør det vel ringes bekymringsmelding til barnevernet? Det er jeg enig i, stakkars barn :veldigsur:
FANNY Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 :-( Slike situasjoner er kjedelige og leie, skjønner godt at du er fortvilet. Synes du burde manne deg opp og si i fra på en grei måte. - at de må være klar over at det er veldig lytt gjennom leilighetene, og at du ikke ønsker å være vitne til deres krangler. I tillegg burde du si noe om at du tenker på den lille gutten, og hva han gjennomgår hver dag. Vi er så redde for å bry oss, men si ifra for guttens skyld.... stakkars. Lykke til !
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Synes det er drastisk at en skal sende bekymringsmld til bv da. Alle har det vanskelig innimellom. Mulig du bor i et veldig lytt hus. Si det til henne da HUN ER ALENE. JEG HAR SELV BODD I BR.LAG HVOR DET VAR LYTT.naboene viste at det varbrudd på gang. man klarer ikke bestandig å tenke på naboer/lytt hus når det er som vanskeligst. tror jeg villet fått meg en vekker om du om til meg og sa at du synes det var plagsomt med den kjeftingen hver dag. Da kunnet jeg sagt det til min mann.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Jeg hadde gått opp til naboene og sagt i fra om at hvis det ikke ble slutt på bråket så ville jeg kontaktet Barnevernet for guttens skyld. Hvis ikke en slik beskjed ville hjulpet så vet ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå