Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sims katten min var tydeligvis gravid(familien bor på en plass med ingen andre katter og den var ukastert). Men så nå fødte den plutselig én kattunge. Skal dette gå an? Jeg har ikke bedt den om å pare seg:klo: Teit, men jeg lurer oppriktig på dette:laugh:

Anonymkode: 6ca6e...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrene gjør vel mer eller mindre hva de selv vil, uten at du ber dem om det. Hun har sikkert vært ute og moret seg mens menneske-simmen din har vært opptatt med andre ting. :P 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Dyrene gjør vel mer eller mindre hva de selv vil, uten at du ber dem om det. Hun har sikkert vært ute og moret seg mens menneske-simmen din har vært opptatt med andre ting. :P 

Gash! Teite sims-katt:laugh: Nå må jeg begynne å bruke opptjente sims-penger for å kastrere alle dyrene mine slik at de teite dyrene ikke får flere unger!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gash! Teite sims-katt:laugh: Nå må jeg begynne å bruke opptjente sims-penger for å kastrere alle dyrene mine slik at de teite dyrene ikke får flere unger!

Er redd det må gjøres ja, de gangene jeg har dyr i Sims velger jeg altid hanndyr, så jeg slipper det problemet, så kan andre simmer slite med unger istedet. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...