AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Jeg må si at det eneste som frister meg med et forhold/en samboer er tilgang på regelmessig sex og en å dele utgiftene med. Skulle rett og slett hatt en fuckfriend og en partner in crime. Kunne blitt en bra Tinder-bio det vel? Hvis ikke noen her føler seg sjarmert helt i senk? Det er virkelig dyrt å bo helt alene, virker som samfunnet har lagt opp til at det skal svi litt. Er knapt hjemme, men et hjem må en jo ha. Andre som føler det slik? Anonymkode: 63fc8...c85
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Du vil altså ha en helt vanlig kjæreste? Anonymkode: ceb4a...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Nei. En å dele utgifter og ha sex med. Egentlig slik jeg skrev det rett over Anonymkode: 63fc8...c85
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Ja, men jeg er aromantisk. Anonymkode: b45a9...eb0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si at det eneste som frister meg med et forhold/en samboer er tilgang på regelmessig sex og en å dele utgiftene med. Skulle rett og slett hatt en fuckfriend og en partner in crime. Kunne blitt en bra Tinder-bio det vel? Hvis ikke noen her føler seg sjarmert helt i senk? Det er virkelig dyrt å bo helt alene, virker som samfunnet har lagt opp til at det skal svi litt. Er knapt hjemme, men et hjem må en jo ha. Andre som føler det slik? Anonymkode: 63fc8...c85 Hvorfor må h*n være kriminell? Anonymkode: fe42f...bfe
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 Du får skaffe deg en ff, å bo i et bofellesskap/leie med noen da vettu Anonymkode: ea06b...eca 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg er aromantisk. Anonymkode: b45a9...eb0 Jeg tror jeg er blitt det. Men ok, har vært heldig, har fått oppleve å elske noen høyt før jeg ble slik Anonymkode: 63fc8...c85
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får skaffe deg en ff, å bo i et bofellesskap/leie med noen da vettu Anonymkode: ea06b...eca Dette. Anonymkode: 5a95e...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 Funker vel svært dårlig å skulle bo med en FF. Da vil jo en av dere ende opp med følelser. Jeg kan godt ha en FF, men aldri i livet om jeg ville bodd med en FF. Skal jeg bo med en mann, så skal jeg elske han høyt, og jeg skal vite at vi kommer svært godt overens. Anonymkode: c99ef...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si at det eneste som frister meg med et forhold/en samboer er tilgang på regelmessig sex og en å dele utgiftene med. Skulle rett og slett hatt en fuckfriend og en partner in crime. Kunne blitt en bra Tinder-bio det vel? Hvis ikke noen her føler seg sjarmert helt i senk? Det er virkelig dyrt å bo helt alene, virker som samfunnet har lagt opp til at det skal svi litt. Er knapt hjemme, men et hjem må en jo ha. Andre som føler det slik? Anonymkode: 63fc8...c85 jeg betaler mindre i boutgifter nå enn det jeg gjorde da jeg hadde samboer. det MÅ ikke være dyrere å bo alene, det er jo opp til deg. Anonymkode: 48f27...ee8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Funker vel svært dårlig å skulle bo med en FF. Da vil jo en av dere ende opp med følelser. Jeg kan godt ha en FF, men aldri i livet om jeg ville bodd med en FF. Skal jeg bo med en mann, så skal jeg elske han høyt, og jeg skal vite at vi kommer svært godt overens. Anonymkode: c99ef...3b7 ingen som sa du skulle bo med en ff. det står du kan skaffe deg en ff OG bo i kollektiv. ingen som sa at FF og skal bo der Anonymkode: 48f27...ee8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12 Skrevet 30. april 2018 På 29.4.2018 den 18.46, AnonymBruker skrev: Jeg må si at det eneste som frister meg med et forhold/en samboer er tilgang på regelmessig sex og en å dele utgiftene med. Skulle rett og slett hatt en fuckfriend og en partner in crime. Kunne blitt en bra Tinder-bio det vel? Hvis ikke noen her føler seg sjarmert helt i senk? Det er virkelig dyrt å bo helt alene, virker som samfunnet har lagt opp til at det skal svi litt. Er knapt hjemme, men et hjem må en jo ha. Andre som føler det slik? Anonymkode: 63fc8...c85 Med mindre du skal bo i en liten hybel har det dessverre blitt slik at man må ha dobbel lønn for å ha en ok leilighet. Er du mann eller dame, for om du er dame vil det være lettere for deg å finne en mann som vil akseptere en slik ordning, jeg og søstern min bodde sammen med en barndomsvenn i noen år da han tjente mye og betalte halve regningen, mens vi byttet på hvem som lå på rommet hans, om han ikke hadde funnet noen på byen eller en av oss bare var kåte. Anonymkode: 41386...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå