Gå til innhold

Billigere alternativ til Maldivene, Karibien osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stille, ikke overfyllt av turister, romantisk luksus. Maldivene er drømmestedet, men desverre for dyrt. Noen med tips til billigere alternativer?

Vi er et par. Har vurdert thailand men vil unngå steder der prostitusjon er normalt.

Anonymkode: 1cbf4...e76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hardangervidda

Anonymkode: 4f2f5...0ea

• Liker 1
Skrevet

Mener du vinter - reiser? Da er mine forslag Emiratene eller Kapp Verde på bra hotell. Sommer? Kefalonia i Hellas.

Skrevet

Filippinene? 

AnonymBruker
Skrevet

Bali, Gili Meno

Anonymkode: 04e7c...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :) Alle noteres :)

AnonymBruker
Skrevet

Kuba

Anonymkode: 6b265...2ac

AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2018 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Stille, ikke overfyllt av turister, romantisk luksus. Maldivene er drømmestedet, men desverre for dyrt. Noen med tips til billigere alternativer?

Vi er et par. Har vurdert thailand men vil unngå steder der prostitusjon er normalt.

Vietnam, kanskje. Det som er fint med Maldivene o.l. er dyrelivet i havet, de fargerike fiskene, fantastisk snorkling. Fine strender kan man finne overalt, endatil i Norge. men flotte snorkleforhold er ikke så lett tilgjengelig. Så jeg anbefaler å dra et sted der dere kan snorkle. Husk solkrem på ryggen.. 

https://www.tv2.no/a/3243322/

Anonymkode: cc118...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Mauritius, Sri Lanka

Anonymkode: c901d...817

Gjest -Willow
Skrevet

Det finnes mange fantastiske og billige reisemål i Asia, men tror kanskje Filippinene kan passe for dere. Der er det mange forskjellige destinasjoner å velge mellom og utrolig vakkert. 

Skrevet

Jeg ville valgt Vietnam! Spørs når på året dere skal reise, men sjekk ut Hoi An! Se bilder av stranden der! I Vietnam får man luksus på lavbudsjett, og maten er fantastisk! Har aldri sett noe prostitusjon der, og folk er ikke så pågående som i Thailand.  Sri Lanka er fint, men jeg har ikke funnet så bra hoteller der. 

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva med noe nærmere Europa? Gidder ikke å fly i 13-14 timer 

Anonymkode: 953a6...dbe

AnonymBruker
Skrevet

Zanzibar eller seyshellene? 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva med noe nærmere Europa? Gidder ikke å fly i 13-14 timer 

Anonymkode: 953a6...dbe

Anonymkode: 84385...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...