Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når spør dere om høyden på daten? Hvordan formulerer dere spørsmålet uten at dette virker støtende? Jeg har begynte å spørre jenter om dette etter x antall ganger å blitt droppet pga. min egen høyde. Inntrykket mitt er at det finnes en del jenter som er veldig opptatt av høyde, men som aldri tørr å spørre daten om dette.  Har opplevd flere ganger å bli droppet pga. min egen høyde der daten klagde på at jeg burde fortalt det tidligere i samtalen. Vi møttes ikke. Har også opplevd at jenter har oppgitt at de har vært høyere enn det de faktisk er. Møtte en som var sykelig opptatt av høyde og som plutselig ble interessert i meg da vi møttes til tross for hun hadde sagt at hun ikke var interessert i menn under en 185 og jeg er  under 180.

Jeg skjønner at folk må få ha de preferanse de ønsker, men det kan være greit å vite hvor høy man er selv og hvor høy en viss høyde er. Dette ser ut til å være mangelkunnskaper hos enkelte.

Man kunne selvfølgelig ha skrevet høyden i profilen, men det syter jo klager mange jenter på også.

Anonymkode: 6e4e9...b76

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri spurt om høyden til daten. Men en gang jeg hadde hatt et par telefonsamtaler med en jeg hadde møtt på nettdating så spurte han meg hvor høy jeg var  ( i en samtale om løst og fast og alt mulig) og jeg sa min høyde da sa han sin.
Han var 170 så jeg tenkte når  han sa det at han ville spørre meg for å få frem sin egen høyde så jeg ikke ble skuffet eller noe. Jeg sa bare at jaja så lenge du er høyere enn meg gjør jo ikke det noe (jeg er 165)

Anonymkode: 96ef0...498

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette er litt greit å oppgi høyde på et tidlig tidspunkt hvis man er enten veldig høy eller veldig lav. Trenger ikke å skrive det i bioen.

Anonymkode: d9dd9...31f

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kunne selvfølgelig ha skrevet høyden i profilen, men det syter jo klager mange jenter på også.

Anonymkode: 6e4e9...b76

Det er meningen at man ikke skal gjøre alle fornøyde med profilteksten. Den er der jo for å finne ut hvem man passer sammen med. 

Anonymkode: f1188...4ad

• Liker 1
Skrevet

Jeg spør generelt ikke. Svarer heller om han spør meg, så spøker jeg ofte tilbake rundt det om han er bekymret for høyden. Høyden pleier ikke ha så mye å si så sant det ikke er enorm forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvor høy hun selv er, at damer vil ha noen som er høyere enn seg selv. Kan du ikke spørre hvor høye de er så forteller du din egen samtidig?

Anonymkode: 35014...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...