Gå til innhold

Ta fillers eller PMU i utlandet, er det trygt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Barcelona om noen uker og Roma i juni, siden skjønnhetssalonger er billigere der enn her vurderer jeg å gå dit i samme slengen.

For mange år siden frarådet man jo folk å ta tatovering i utlandet pga nåler ikke alltid var sterilisert og rene, men jeg vil anta at det er anderledes i dag? Vil det være like trygt å ta fillers og permanent makeup(lipliner og eyeliner) i utlandet som hjemme tror dere?
Evn har noen salonger der å anbefale? :)

Anonymkode: d0e03...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke annerledes idag. Noen land har andre prosedyrer i forhold til hygiene, de har også endel andre bakterier som der er endel av normal floraen. Jeg hadde ikke tatt den risikoen for å spare noen kroner. 

Endret av Nerine_
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nerine_ skrev:

Det er ikke annerledes idag. Noen land har andre prosedyrer i forhold til hygiene, de har også endel andre bakterier som der er endel av normal floraen. Jeg hadde ikke tatt den risikoen for å spare noen kroner. 

Ok, takk for svar :)  Tenkte det kunne være trygt i de landene siden fillers er veldig vanlig der også

Anonymkode: d0e03...240

AnonymBruker
Skrevet

Tviler egentlig på at de seriøse i de store byene som Roma og Barcelona er mye billigere enn hjemme? 

Anonymkode: a5856...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...