AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Jeg skal til Barcelona om noen uker og Roma i juni, siden skjønnhetssalonger er billigere der enn her vurderer jeg å gå dit i samme slengen. For mange år siden frarådet man jo folk å ta tatovering i utlandet pga nåler ikke alltid var sterilisert og rene, men jeg vil anta at det er anderledes i dag? Vil det være like trygt å ta fillers og permanent makeup(lipliner og eyeliner) i utlandet som hjemme tror dere? Evn har noen salonger der å anbefale? Anonymkode: d0e03...240
Nerine_ Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 (endret) Det er ikke annerledes idag. Noen land har andre prosedyrer i forhold til hygiene, de har også endel andre bakterier som der er endel av normal floraen. Jeg hadde ikke tatt den risikoen for å spare noen kroner. Endret 29. april 2018 av Nerine_
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, Nerine_ skrev: Det er ikke annerledes idag. Noen land har andre prosedyrer i forhold til hygiene, de har også endel andre bakterier som der er endel av normal floraen. Jeg hadde ikke tatt den risikoen for å spare noen kroner. Ok, takk for svar Tenkte det kunne være trygt i de landene siden fillers er veldig vanlig der også Anonymkode: d0e03...240
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Tviler egentlig på at de seriøse i de store byene som Roma og Barcelona er mye billigere enn hjemme? Anonymkode: a5856...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå