Gå til innhold

Kjære deg som koker fisk i dag.......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

BRUK KJØKKENVIFTEN MED KULLFILTERET PÅ FULL GUFFE FOR FAEN!

FISK STINKER DØDEN INN TIL ALLE NABOER. OG UTLØSER ALLERGI.

Sukk. Naboer som ikke evner å bruke kjøkkenvifter ass!

Anonymkode: 37b22...66d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utløser allergi????

Anonymkode: b2a2c...712

• Liker 11
Skrevet

Må da være veldig spesiell fisk som kokes...   Om det stekes så kan det jo tenkes at det lukter litt, men stekt fisk lukter da bare godt :P 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utløser allergi????

Fiskeallergi er helt normalt. 

Anonymkode: 37ecb...dfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! 

Leser at noen kan reagere på damp.. det er vel ganske usannsynlig at dampen skal gå ut sv kjøkkenet, leiligheten og videre inn til andres leilighet.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fiskeallergi er helt normalt. 

Anonymkode: 37ecb...dfc

Når en eter det ja.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fisk kokes ikke, den trekkes. Man koker opp vannet, tar vekk kjelen og legger fisken oppi. Der trekkes den i ca. 5 min. Perfekt!

Anonymkode: d69b8...b1a

• Liker 9
Skrevet

Har jobbet med slike som ikke tåler dampen av fiskegryta som står å trekker. Strengt tatt jævlig irriterende at alle andre måtte ta hensyn til særtilfellet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! 

Leser at noen kan reagere på damp.. det er vel ganske usannsynlig at dampen skal gå ut sv kjøkkenet, leiligheten og videre inn til andres leilighet.

Det er ikke lufttett mellom leiligheter her akkurat. Felles ventilasjon, åpne vinduer på grunn av varmen, sprekker i tak og gulv. 

Det er bare å velge. Dampen går over alt.

AnonymBruker
Skrevet

Om du er SÅ allergisk må du faktisk finne deg i å flytte til et avsides område! 

Anonymkode: a4a45...cbd

• Liker 6
Skrevet

Tåler ikke folk noe som helt nå for tida?

De tåler ikke hunder, katter og røyk. Men nå tåler de ikke damp fra fisk heller?!

Hva er det neste??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er SÅ allergisk må du faktisk finne deg i å flytte til et avsides område! 

Anonymkode: a4a45...cbd

Det er ikke jeg som er allergisk, det er naboen. Uansett så er alle på hybelblokka pålagt å bruke kjøkkenviftene med kullfilter før under og etter matlaging fordi matosen går over alt.

Bare idioter koker mat uten å bruke kjøkkenvifta i så små hybler.  Noen elsker vist å sove i sengetøy innsauset i fett og fiskelukter.

• Liker 2
Gjest N-Nøff
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke jeg som er allergisk, det er naboen. Uansett så er alle på hybelblokka pålagt å bruke kjøkkenviftene med kullfilter før under og etter matlaging fordi matosen går over alt.

Bare idioter koker mat uten å bruke kjøkkenvifta i så små hybler.  Noen elsker vist å sove i sengetøy innsauset i fett og fiskelukter.

Det er ikke alle som har soverom på kjøkkenet, da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter langt i om naboen er allergisk mot maten jeg lager. Jeg lager den maten jeg liker og forsøker naboen å påvirke meg når det gjelder hvilken mat jeg velger, får vedkommende flytte

Anonymkode: 7a88e...379

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi mennesker er jammen fint skapt. Alltid noen som er allergisk mot et eller annet. 

Anonymkode: a7e24...e81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter jo faktisk skikkelig stygt! Værste er stekte fiskekaker osv - skru nå opp viffta, eller ha vinduet igjen - ikke åpne opp vinduet så all fiskelukta siger inn til leiligheten over og ødelegger hele lukta i hjemmet til andre

Anonymkode: 089f0...39f

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter langt i om naboen er allergisk mot maten jeg lager. Jeg lager den maten jeg liker og forsøker naboen å påvirke meg når det gjelder hvilken mat jeg velger, får vedkommende flytte

Anonymkode: 7a88e...379

Men så sier ikke TS "ikke lag fisk" heller, men "bruk vifta for faen". Stor forskjell. 

Anonymkode: d81eb...09d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...