AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Når man holder på med nettdating kan man møte på alle mulig slags folk. En av de er tydeligvis folk som er dårlig på smalltalk. Jeg får bestandig inntrykk av at en person ikke er interessert når de svarer veldig kort på spørsmål eller bare svarer ja og nei. Men det som er rart er at når jeg ikke gidder å skrive til dem og samtalen dør ut, så forsøker de å holde samtalen oppe med å skrive "hei" eller poker meg på en datingapp. Jeg håper inderlig at disse menneskene som er dårlig på smalltalk faktisk er bedre i virkeligheten. Noen som har noen tips? Anonymkode: b89b1...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Jeg dropper dem, en god samtalepartner er viktig for meg. Anonymkode: 54b64...eea 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Jeg dropper dem. Ikke givende med noen som bare skriver hei, hei , hei hva gjør du, hei, ok, heisann, hei hva skjer. Vil man ha interessen til en dame kan man ikke være tafatt men må faktisk vise at man er interessant. Anonymkode: 53044...988 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dropper dem. Ikke givende med noen som bare skriver hei, hei , hei hva gjør du, hei, ok, heisann, hei hva skjer. Vil man ha interessen til en dame kan man ikke være tafatt men må faktisk vise at man er interessant. Anonymkode: 53044...988 TS her. I mitt tilfelle er jeg mann og enkelte damer som er horrible på smalltalk. Hvordan vet jeg at de er dårlig? Jeg snakker med 10 andre om de samme tingene, mens her får jeg hvertfall matnyttig svar. De hjelper til hvertfall med å holde samtalen gående. Så det finnes nok folk som er dårlig på smalltalk av begge kjønn. Lurer bare på hvorvidt disse er flinkere i det virkelig liv. Anonymkode: b89b1...7c7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dropper dem, en god samtalepartner er viktig for meg. Anonymkode: 54b64...eea Men hva folk småprater om kan være ganske ulikt fra hva man snakker med noen man kjenner om. Jeg snakker for eks aldri om vært og annet typisk småprat med min samboer. Når vi prater sammen handler det om forskning, undre seg på mekanismer bak ulike fenomen fungerer, nyheter, politikk og vi tuller mye om alt mulig, Ute blant folk snakker jeg aldri om slike ting, det har ingen hensikt. Det gjør heller ikke samboeren min. På date snakker man gjerne om kjedelige ting og prøver å bli kjent slik at man vet hvor grensene til den andre går, hvilke evrdier den har osv Så at noen er sjenert betyr langt ifra at de ikke kan være en god samtalepartner. Eller er det viktig for dega t de er flinke til å snakke med andre mennesker om vær og vind? Anonymkode: 4c1a0...94d 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. I mitt tilfelle er jeg mann og enkelte damer som er horrible på smalltalk. Hvordan vet jeg at de er dårlig? Jeg snakker med 10 andre om de samme tingene, mens her får jeg hvertfall matnyttig svar. De hjelper til hvertfall med å holde samtalen gående. Så det finnes nok folk som er dårlig på smalltalk av begge kjønn. Lurer bare på hvorvidt disse er flinkere i det virkelig liv. Anonymkode: b89b1...7c7 De fleste er nok mye flinkere til det i det virkelige liv, men for meg har det noe med måten man velger å fremstille seg. Man er ikke veldig engasjert om man ikke gidder å chatte om noe nyttig. Anonymkode: 53044...988
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Da jeg holdt på med nettdating så var jeg kanskje superopptatt med én fyr, og holdt et par andre karer litt «på gress»... Jeg datet kun én om gangen, men kunne fint skrive med flere. Mange hyggelige menn på nett. Men for å ikke miste de andre helt (i tilfelle hoved-daten ikke var mr right) så skrev jeg litt med dem innimellom. Ikke for mye til at de ble veldig «på», men ikke for lite til at de forsvant helt :D Anonymkode: 60dff...909 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 Hvorfor skal man drive å smalltalke? Anonymkode: 004ee...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man holder på med nettdating kan man møte på alle mulig slags folk. En av de er tydeligvis folk som er dårlig på smalltalk. Jeg får bestandig inntrykk av at en person ikke er interessert når de svarer veldig kort på spørsmål eller bare svarer ja og nei. Men det som er rart er at når jeg ikke gidder å skrive til dem og samtalen dør ut, så forsøker de å holde samtalen oppe med å skrive "hei" eller poker meg på en datingapp. Jeg håper inderlig at disse menneskene som er dårlig på smalltalk faktisk er bedre i virkeligheten. Noen som har noen tips? Anonymkode: b89b1...7c7 Kompis. Vet ikke om du er mann da, men! Ut i fra det du skriver her og svarene du fikk, så tipper jeg at dere er i 18-20 årene. Men målet med tektingen i en sånn tilfelle "nettdating" er å legge opp til et møte, der dere møtes face2face. Ikke å tekste hele veien 😂😂! Mann kan ikke stemple at andre er dårlig på smalltalk ved å tekste med de, teksting og virkligheten er to forskjellige ting! Jeg er selv dårlig når det kommer opp til å tekste med andre, men er konge når det kommer opp til smalltalk. /face2face/😁 Er selv singel, nå har ikke jeg tid til noe forhold, men om jeg hadde vært på jakt, så hadde jeg satsa på face2face greie asz. Anonymkode: 40f40...c37
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #10 Skrevet 29. april 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man drive å smalltalke? Anonymkode: 004ee...6b1 Dette! Anonymkode: 94c79...712
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #11 Skrevet 29. april 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man drive å smalltalke? Anonymkode: 004ee...6b1 For å danse😕. Anonymkode: 40f40...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå