Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort dette, i Norge, jeg er kvinne. Der jeg var var det svært godt miljø så det gikk helt smertefritt. Så rævva til sjefen liksom. Jeg har ikke problemer med det så lenge mannfolka har normal oppførsel, men det er for enkelte litt for mye å forlange og da har man det gående.

Anonymkode: 7a400...b76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Det har ikke noe å gjøre med frigjorthet. Det er mindre vanlig at menn blir overfalt og voldtatt av kvinner enn motsatt, derfor er kvinner forsiktigere med sånne situasjoner. Hvem tror DU er mest utsatt: en naken kvinne i en dusj med ti fremmede menn eller en naken mann i en dusj med ti fremmede kvinner?

Og nei, det kunne jeg ikke. Er kvinne.

Anonymkode: b5cc7...619

Ditt mannehat er motbydelig!

Dessuten hvem begår overgrep i en fellesdusj? I ditt frådende mannehat dikter du opp sinnssyke fantasiscenarioer. Menn og kvinner dusjer sammen på f.eks The Well hver eneste dag, uten at noe som helst av dine syke fantasier skjer.

Anonymkode: 62e29...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Kanskje om mannfolka fikk en penisring med tagger som er vendt innover så ingen seksuelle tilnærmelser eller tanker blir gjort. 

Er ikke så idiot at jeg setter meg selv frivillig i en sånn situasjon. Hjelper ikke at de fleste menn er ålreite når det finnes så mange pervo og overgripere 

Anonymkode: 08180...c84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun nordmenn som er så tett at de ikke en gang kan dele garderobe uten at det blir problemer.

Anonymkode: 10012...c10

Tviler på at dette hadde vært mulig for eksempel i Iran, så du tar feil.

Anonymkode: 68a0f...a2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Det har ikke noe å gjøre med frigjorthet. Det er mindre vanlig at menn blir overfalt og voldtatt av kvinner enn motsatt, derfor er kvinner forsiktigere med sånne situasjoner. Hvem tror DU er mest utsatt: en naken kvinne i en dusj med ti fremmede menn eller en naken mann i en dusj med ti fremmede kvinner?

Og nei, det kunne jeg ikke. Er kvinne.

Anonymkode: b5cc7...619

Jeg ville heller ikke gjort det. Men ikke fordi jeg frykter å bli voldtatt. Tror ikke en felles garderobe er det stedet hvor det er størst sjanse for overfallsvoldtekter, akkurat. Alt for stor sjanse for vitner. Og om det var ti menn i dusjen da du kom inn, var det vel liten sjanse for at alle ti ville ha deltatt i en voldtekt eller sett en annen vei når det foregikk. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville vært reddere alene med 1 mann enn med 10.

Anonymkode: 10b61...0e1

Enig. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fellesdusj er sært. Jeg liker ikke å dusje sammen med damer en gang. Gjør det på treningssenteret, men liker det ikke. Ville ikke brukt dusjen på treningssenteret om det var felles.

Også enig. 

Anonymkode: c46d5...407

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er ikke noe jeg bevisst oppsøker, men det plager meg ikke. En eller to ganger har jeg bodd på hosteller i Europa som bare har fellesfasiliteter, og da har det faktisk vært kvinnene, ikke mennene, som har rettet mest fokus mot andres nakne kropper. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Papirfly, mod.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri brukt fellesdusj, og synes tanken er spennende, derfor synes jeg det blir feil. Meningen er vel at en skal vaske seg. Synes tvert i mot at alle dusjer bør ha egne avlukker/båser, også for samme kjønn. Å dusje og vaske seg er en personlig ting for de fleste, og da er det godt å kose seg i fred.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Min kropp. Jeg bestemmer hvem som får se den. Kvinne. 

Anonymkode: 29cac...c49

• Liker 3
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort! Hadde følt meg beglodd og ukomfortabel. Tenk å skulle dusje der alene med 5 menn? Nei takk.

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, LeilaS skrev:

Nei, det hadde jeg aldri gjort! Hadde følt meg beglodd og ukomfortabel. Tenk å skulle dusje der alene med 5 menn? Nei takk.

Hvorfor skulle ikke menn føle seg beglodd om en kvinne var i dusjen. For min del ville jeg vært drit redd om kroppen reagerte med ereksjon. For hva ville kvinne i dusjen tenkt da. Det kan skje ufrivillig flere ganger om dagen det

- Bjone 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 5.8.2018 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Det har jeg gjort flere ganger både diverse steder i utlandet og på The Well. Helt problemfritt.

Anonymkode: 2d35a...b66

Dusjer menn og kvinner nakne sammen på the Well?

Anonymkode: 3ff3e...a30

• Liker 1
Skrevet
På 5.8.2018 den 21.23, hocane skrev:

Dessverre hadde vi nok hatt mange voldtektsaker ved eventuelle fellesdusjer. Dette hadde ikke fungert og er en farlig vei å gå.

tull for en dustete tankegang, gå til naboland og se,det er ikke i slike settinger det er voldtekter.

Skrevet

Nei, aldri i livet. Hadde følt ett enormt ubehag. Å dusje er for meg en veldig privat sak. Dusjer minst mulig sammen med kvinner også. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 5.8.2018 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Ditt mannehat er motbydelig!

Dessuten hvem begår overgrep i en fellesdusj? I ditt frådende mannehat dikter du opp sinnssyke fantasiscenarioer. Menn og kvinner dusjer sammen på f.eks The Well hver eneste dag, uten at noe som helst av dine syke fantasier skjer.

Anonymkode: 62e29...529

Svaret til AB over her har ikke noe som helst med mannehat å gjøre. Skjerp deg. 

Endret av OPIgirl
  • Liker 1
Skrevet

Vi snakker her om dusjen slik på et badeland. Der det er alt fra spedbarn til besteforeldre. Neppe den mest erotiske settingen, som de fleste i tråden her tenker. 

Det er kanskje spennende å tenke på å dusje sammen med pene unge damer eller menn. Men er det like greit med alt annet? Tante Sofie, bestemor Olga og onkel Blå? 

Det jeg savner er familierom, hvor mor, far og barna kunne dusjet og kledd seg. Det har jeg opplevd noen steder og er veldig praktisk. 

• Liker 2
Skrevet
På 9.8.2018 den 18.39, AnonymBruker skrev:

Dusjer menn og kvinner nakne sammen på the Well?

Anonymkode: 3ff3e...a30

Det kommer an på hva man mener med "å dusje" i denne sammenhengen. Det er riktig at de dusjer nakne sammen inne i dusjområdet i selve spaet, men garderobene og dusjene som tilhører garderobene er delt i mann- og kvinneavdelinger. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Cata skrev:

Det kommer an på hva man mener med "å dusje" i denne sammenhengen. Det er riktig at de dusjer nakne sammen inne i dusjområdet i selve spaet, men garderobene og dusjene som tilhører garderobene er delt i mann- og kvinneavdelinger. 

Det er riktig at man kan dusje nakne sammen i selve spaet på the well, men de gangene jeg har vært der så har de aller fleste hatt badedrakt på seg og de få som var nakne var stort sett menn. Har kun sett et par nakne damer der tilsammen, begge middelaldrende. 

Anonymkode: 912c7...878

Skrevet

Ja, det kan jeg godt, har gjort det mange ganger, og aldri opplevd noe problematisk. (Kvinne, 30-åra.) 

Anonymkode: 6cb54...2d0

• Liker 2
Skrevet
On 8/5/2018 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Ville vært reddere alene med 1 mann enn med 10.

Fellesdusj er sært. Jeg liker ikke å dusje sammen med damer en gang. Gjør det på treningssenteret, men liker det ikke. Ville ikke brukt dusjen på treningssenteret om det var felles.

Der sier du det. Dette er noe man burde gått bort fra, istedenfor å åpne opp for begge kjønn. Gi folk litt privatliv. På toalettene har man båser, burde vært en selvfølge med det samme for dusjing. Spesielt på skoler hvor man MÅ dusje, i svømmehaller o.l. går man i det minste stort sett frivillig. 

Anonymkode: f4e0f...d3b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...