AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Er det noen som kunne dusjet sammen kvinner og menn på de plassene som har fellesdusj? Har på følelsen at mennene her er litt mer frigjorte enn damene, så nevn gjerne kjønn og alder. Anonymkode: 5c439...6c2
Mr. Kilmister Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Personlig, ja. Det kan jeg si fordi jeg har gjort det i Danmark. Dansker er mye mer liberale og frigjorte en oss teite nordmenn. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det noen som kunne dusjet sammen kvinner og menn på de plassene som har fellesdusj? Har på følelsen at mennene her er litt mer frigjorte enn damene, så nevn gjerne kjønn og alder. Anonymkode: 5c439...6c2 Det har ikke noe å gjøre med frigjorthet. Det er mindre vanlig at menn blir overfalt og voldtatt av kvinner enn motsatt, derfor er kvinner forsiktigere med sånne situasjoner. Hvem tror DU er mest utsatt: en naken kvinne i en dusj med ti fremmede menn eller en naken mann i en dusj med ti fremmede kvinner? Og nei, det kunne jeg ikke. Er kvinne. Anonymkode: b5cc7...619 27
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Nei. Føler ikke for å bli sexuelt trakassert av noen når jeg står å dusjer. Å selv om alle menn ikke er sånn, så kan man nesten garrantere at sånne slasker ville dukket opp i fellesdusjer. Anonymkode: c5583...494 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som kunne dusjet sammen kvinner og menn på de plassene som har fellesdusj? Har på følelsen at mennene her er litt mer frigjorte enn damene, så nevn gjerne kjønn og alder. Anonymkode: 5c439...6c2 Der de har bygd felles dusjer i Norge så er man faktisk pålagt å dusje med badetøyet på, uansett kjønn. Anonymkode: 30566...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 Nei det kunne jeg ikke gjort. Menn tenker seksuelt så fort de ser kvinnekropp og naken ville jeg følt meg utsatt og sikla på, selvom de ikke engang stod å stirra så hadde de tenkt den tanken og det tåler jeg bare ikke. Menn går til og med på nakenstrender og spa kun for å sitte å glo på kvinnekropper og få seksuelle fantasier (nok av tråder om dette på sexforumer der griser ber om tips til hvor de kan gå osv) Anonymkode: 17c56...b53 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei det kunne jeg ikke gjort. Menn tenker seksuelt så fort de ser kvinnekropp og naken ville jeg følt meg utsatt og sikla på, selvom de ikke engang stod å stirra så hadde de tenkt den tanken og det tåler jeg bare ikke. Menn går til og med på nakenstrender og spa kun for å sitte å glo på kvinnekropper og få seksuelle fantasier (nok av tråder om dette på sexforumer der griser ber om tips til hvor de kan gå osv) Anonymkode: 17c56...b53 Liker at du faktisk oppriktig tror at dette er kun menn. Kvinner er nok like ille, noe man ser i tråd på tråd her på KG Anonymkode: c6e40...74e 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 Det kunne jeg gjort. Og jeg har gjort det mange ganger som naturist. Har også gjort det på The Well i Oslo. Helt uproblematisk. Det er en myte at menn tenker sex straks de ser en naken kvinne. Det er ikke sånn det funker. Jeg er helt sikker på at om det var mer vanlig med kjønnsblandet nakenhet, da ville også mye sexpress og kroppsfokus bli borte. Det er ikke så rart at folk sliter med dårlig selvbilde og er misfornøyd med kroppen sin når det eneste de har å sammenlikne seg med er retusjerte modeller på TV og i reklameblader. Når man kommer i et naturist-miljø oppdager man fort en helt annen virkelighet og ens egen kropp er brått slett ikke så gal. Faktisk er den ganske flott og de du er sammen med, av begge kjønn, synes du er fin som du er. Jeg er for mer naturlig nakenhet. Det er ikke naturlig å vaske seg med klærne på, og badetøy er bare et dustete plagg som ikke har noen hensikt. Jo mer vi er opptatt av å skjule kroppene for hverandre, jo mer nysgjerrige blir vi på dem og jo mer problemer blir det med sexpress, stirring, mobbing og trakassering. Anonymkode: 66b9c...f3b 7
Violetta Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 Nei. Synes det er ille nok å dusje med andre av samme kjønn. 7
Gjest making.a.mess Skrevet 5. august 2018 #11 Skrevet 5. august 2018 På 29.4.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev: Det har ikke noe å gjøre med frigjorthet. Det er mindre vanlig at menn blir overfalt og voldtatt av kvinner enn motsatt, derfor er kvinner forsiktigere med sånne situasjoner. Hvem tror DU er mest utsatt: en naken kvinne i en dusj med ti fremmede menn eller en naken mann i en dusj med ti fremmede kvinner? Og nei, det kunne jeg ikke. Er kvinne. Anonymkode: b5cc7...619 En kvinne i dusj med ti fremmede menn ville vært redd. Med rette. En mann som er i en dusj med ti nakne damer vil tro at han plutselig har havnet i yndlingsdrømmen sin.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #12 Skrevet 5. august 2018 Høres ut som idéen fra helvete. Kvinne. Anonymkode: d9fe5...34c 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #13 Skrevet 5. august 2018 Det har jeg gjort flere ganger både diverse steder i utlandet og på The Well. Helt problemfritt. Anonymkode: 2d35a...b66 2
hocane Skrevet 5. august 2018 #14 Skrevet 5. august 2018 (endret) På 29.4.2018 den 17.07, AnonymBruker skrev: Det har ikke noe å gjøre med frigjorthet. Det er mindre vanlig at menn blir overfalt og voldtatt av kvinner enn motsatt, derfor er kvinner forsiktigere med sånne situasjoner. Hvem tror DU er mest utsatt: en naken kvinne i en dusj med ti fremmede menn eller en naken mann i en dusj med ti fremmede kvinner? Og nei, det kunne jeg ikke. Er kvinne. Jeg er helt enig med deg. Menn har i gjennomsnitt mye større muskelmasse enn kvinner det er rett og slett realiteten, så felles dusj er en ekstremt naiv og farlig vei å gå med tanke på kvinner. Endret 5. august 2018 av hocane 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. august 2018 #15 Skrevet 5. august 2018 Ja såklart jeg kunne det, hadde heller ikke sett på det som seksuelt, hadde sett på det som helt normalt, kropp er kropp. Men slike kåte små mannebein ødelegger for den muligheten
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #16 Skrevet 5. august 2018 25 minutter siden, making.a.mess skrev: En kvinne i dusj med ti fremmede menn ville vært redd. Med rette. En mann som er i en dusj med ti nakne damer vil tro at han plutselig har havnet i yndlingsdrømmen sin. Ville vært reddere alene med 1 mann enn med 10. Fellesdusj er sært. Jeg liker ikke å dusje sammen med damer en gang. Gjør det på treningssenteret, men liker det ikke. Ville ikke brukt dusjen på treningssenteret om det var felles. Anonymkode: 10b61...0e1 5
hocane Skrevet 5. august 2018 #17 Skrevet 5. august 2018 Dessverre hadde vi nok hatt mange voldtektsaker ved eventuelle fellesdusjer. Dette hadde ikke fungert og er en farlig vei å gå. 1
visp Skrevet 5. august 2018 #18 Skrevet 5. august 2018 34 minutter siden, making.a.mess skrev: En kvinne i dusj med ti fremmede menn ville vært redd. Med rette. En mann som er i en dusj med ti nakne damer vil tro at han plutselig har havnet i yndlingsdrømmen sin. En mann i fellesdusj med 10 nakne 90-åringer har kanskje en annen opplevelse. Tror alle her at det kun er snakk om 20-åringer? 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #19 Skrevet 5. august 2018 Kunne gjort det om 1. Det var 100% kamera/mobilfritt 2. Alle mennene var av skandinavisk/vesteuropeiske av avstamning. Helst skandinaviske. Anonymkode: dd9b4...24f 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #20 Skrevet 5. august 2018 Kun nordmenn som er så tett at de ikke en gang kan dele garderobe uten at det blir problemer. Anonymkode: 10012...c10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå