Gå til innhold

Louis Vuitton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forelsket meg helt og ønsker å kjøpe meg en Louis Vuitton veske. Har sett på Neverfull, noé eller néonéo. Må bare bestemme meg for hvilken -kom gjerne med innspill eller del bilde av din LV veske. :)

Er dette vesker de har på lager på LV i Oslo eller må de bestilles? Og hva ligger de på i pris, vanskelig å finne norske priser på nettet. 

Anonymkode: 72b28...825

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neverfull koster ca 9000 leser jeg fra en tidligere tråd her inne når jeg googler.

https://www.google.com/search?q=louis+vuitton+neverfull+norge&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

Du kan ringe butikken å spørre om de har den inne og om de kan holde av til deg noen dager om du er sikker på at du skal kjøpe den.  Selv ville jeg heller tatt tiden til hjelp og fulgt med om det kom noen brukt - annonser.
Blandt annet på appen Shpock har jeg sett en del merkevesker, også på Finn.no og det er en salgsgruppe på facebook som heter merkeklær, merkevæsker til salgs eller lignende. Veskene er pent brukt og ser ut som ny men du sparer noen tusenlapper.
Har du sinnsykt god råd og er millinær så kan du jo ta deg råd til å kjøpe ny hvis du vil.

Anonymkode: f8e95...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...