AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg fyller snart 20år, og øsker å feire min bursdag på hotel med dama. Hvor vi kan ha romatisk sex uten å bli forstyrret, som hun ønsker veldig mye. Noe bra hotel i oslo som ikke er for dyrt men har badekar og vegger man bråke litt i? Anonymkode: 34dd8...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Del Skrevet 29. april 2018 Radison blu oppe ved slottet var dårlig, med mindre dere tar med dobbelseng. Helt perfekt ellers. Thon hotel rosenkrantz er veldig bra, Badekar. Scandic victoria er bra. Anonymkode: 561e9...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Del Skrevet 29. april 2018 Thon hotel spektrum. Fint, lydtett(uvisst, men jeg hørte hvertfall ingen andre lyder fra gang eller naborom), badekar og rimelig. Du finner ellers ikke billige hotell med badekar, men der har de helt nye bad og rom med kjempe stort badekar flott for to personer Anonymkode: f7e69...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Del Skrevet 29. april 2018 Du må nok velge et litt dyrere hotell hvis du skal ha skikkelig lydisolering. Plaza, Continental, Sashotellet eller noe sånt. Man blir jo 20 år bare en gang i livet, å man vil gjerne spandere litt Luxus på dama ? Anonymkode: 721fe...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. april 2018 #5 Del Skrevet 29. april 2018 Plaza er ikke lydtett.. hvertfall ikke sist jeg var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Del Skrevet 29. april 2018 Anbefaler Grims Grenka. Aner ikke prisen, men sexy rom med badekar. 😉 Anonymkode: b6a32...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Del Skrevet 29. april 2018 Radisson blu plaza fungerte for meg. Badekar, stort dobbelseng med speil på siden så jeg kunne se på også. Sinnsykt sexy å slikke henne og bli sugd mens man så i speilet. Vi hørte ingen lyder fra gangen/rommene ved siden av og fikk jo ingen klager selv. Anonymkode: 7b1ff...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrihetErAlt Skrevet 30. april 2018 #8 Del Skrevet 30. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fyller snart 20år, og øsker å feire min bursdag på hotel med dama. Hvor vi kan ha romatisk sex uten å bli forstyrret, som hun ønsker veldig mye. Noe bra hotel i oslo som ikke er for dyrt men har badekar og vegger man bråke litt i? Anonymkode: 34dd8...f00 Jeg har jobbet på flere hoteller i Oslo. Første som slår meg er Thon hotel opera. Spør om å få rom med badekar, og utsikt til operaen. Da får dere fin utsikt og kan kose dere uten å føle at det er fare for å bli sett. Fleste nye hoteller har rom hvor det ikke er lytt, så det skal mye til for å skjemme noen. I Oslo er det sånn at det som regel blir mest fullt på tirsdager og onsdager, spesielt fordi de gjestene som bor på hotell i Oslo er for det meste forretningsfolk. Derfor er faktisk pris og tilgjengelighet best i helger. Jo nærmere du bestiller jo dyrere blir det, fordi alle hoteller har dataprogrammer som regner ut priser utifra ledige rom og tider med høyere etterspørsel. Kommer du for eksempel inn på det som kalles walk in, hvor du bare kommer inn og spør om hotellet har ledig der og da, kan det kjipeste rommet koste 2000, mens det beste koste ned til 4-500 spenn hvis du booker i god tid. Og et lite tips til. Det programmet som bestemmer prisene oppdaterer seg som regel to ganger i døgnet, sånn at prisen alltid er høyere i de tidene folk normalt er våken og bestiller kontra på natta når de fleste sover. Ellers er scandic vulkan også et fett og relativt rimelig hotell. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #9 Del Skrevet 30. april 2018 1 hour ago, Leiadenrare said: Hva med airbnb? Leier du ut? Anonymkode: c5bb6...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nmtt Skrevet 30. april 2018 #10 Del Skrevet 30. april 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Thon hotel spektrum. Fint, lydtett(uvisst, men jeg hørte hvertfall ingen andre lyder fra gang eller naborom), badekar og rimelig. Du finner ellers ikke billige hotell med badekar, men der har de helt nye bad og rom med kjempe stort badekar flott for to personer Anonymkode: f7e69...be8 Koster ikke noe mer for et rom med badekar på hoteller i Norge. Bare utlandet som skal ta ekstra for sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nmtt Skrevet 30. april 2018 #11 Del Skrevet 30. april 2018 9 timer siden, FrihetErAlt skrev: Jeg har jobbet på flere hoteller i Oslo. Første som slår meg er Thon hotel opera. Spør om å få rom med badekar, og utsikt til operaen. Da får dere fin utsikt og kan kose dere uten å føle at det er fare for å bli sett. Fleste nye hoteller har rom hvor det ikke er lytt, så det skal mye til for å skjemme noen. I Oslo er det sånn at det som regel blir mest fullt på tirsdager og onsdager, spesielt fordi de gjestene som bor på hotell i Oslo er for det meste forretningsfolk. Derfor er faktisk pris og tilgjengelighet best i helger. Jo nærmere du bestiller jo dyrere blir det, fordi alle hoteller har dataprogrammer som regner ut priser utifra ledige rom og tider med høyere etterspørsel. Kommer du for eksempel inn på det som kalles walk in, hvor du bare kommer inn og spør om hotellet har ledig der og da, kan det kjipeste rommet koste 2000, mens det beste koste ned til 4-500 spenn hvis du booker i god tid. Og et lite tips til. Det programmet som bestemmer prisene oppdaterer seg som regel to ganger i døgnet, sånn at prisen alltid er høyere i de tidene folk normalt er våken og bestiller kontra på natta når de fleste sover. Ellers er scandic vulkan også et fett og relativt rimelig hotell. Lykke til Har jobba på Opera, så der vet jeg hvis dem skal ha rom med bad må de bestille superior rom og oppover. Over ett år siden nå, men mener vanlig standard rom ikke har annet enn dusj. Superior rom på Opera er ikke billig dessverre. 2000+. Men er vel en del weekend tilbud av og til vel? Ellers, topp valg. Et av de beste hotellene i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12 Del Skrevet 30. april 2018 Anker Hotell, der alle de prostituerte og alle narkomane leier seg inn for å knulle og sette en smell for natta billig er det og. Anonymkode: 8001e...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå