AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Jeg satser egentlig på å gå videre etter å ha vært ulykkelig forelsket i en fyr. Han viste interesse, men jeg var et helt annet sted mentalt, hadde det dårlig med meg selv og har det ikke som best enda. Evig redsel fornå bli dumpet hadde tatt over. Han har vært ganske stille nå en stund, men det har han vært før og. Men så bare sender han et "hei, hvordan går det" snakket senest med en kollega i forgårs. Hun sa at hun fort hadde sendt en melding, men det er ikke meg å gjøre det. Og jeg tror nok han føler seg temmelig avvist. Jeg svviste jo fyren selv om jeg likte han Anonymkode: 9b023...02a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Du gjør jo bare han og deg ulykkelige når du ikke engang gidder å svare han når han spør åssen det går. Da viser du jo at du ikke er interessert, og det er helt greit det, men ikke klag for at du er ulykkelig forelsket da, når det er du som hindrer forelskelsen. Men ja, du gjør helt rett i å la ting ligge og ikke utvikle noe med andre når du er på et dårlig sted mentalt. Da må du rydde opp i deg selv først, men det er ikke sånn at du bare kan gjenoppta kontakten og forvente at han forstår deg, om du ikke forklarer han det nå før du kutter kontakten. Anonymkode: 95f64...c12 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjør jo bare han og deg ulykkelige når du ikke engang gidder å svare han når han spør åssen det går. Da viser du jo at du ikke er interessert, og det er helt greit det, men ikke klag for at du er ulykkelig forelsket da, når det er du som hindrer forelskelsen. Men ja, du gjør helt rett i å la ting ligge og ikke utvikle noe med andre når du er på et dårlig sted mentalt. Da må du rydde opp i deg selv først, men det er ikke sånn at du bare kan gjenoppta kontakten og forvente at han forstår deg, om du ikke forklarer han det nå før du kutter kontakten. Anonymkode: 95f64...c12 Det begynner og bli en stund siden vi tekstet så aktivt nå. Jeg har alltid svart han, men ikke vist at jeg er interessert. Men jeg ser i ettertid at jeg kunne oppført meg enda litt mer imøtekommende og ikke tenkt og tatt alt i verste mening. Men jeg føler at det beste bare er å la han være i fred. Akuratt nå. Det ENKLESTE hadde vært å bare mistet følelsene helt, slik at jeg ikke hadde analysert og lurt på hva fremtiden bringer. Slik at jeg virkelig hadde gått videre. Men jeg går likevel videre dersom det dukker opp noen jeg vil føle det samme for. Anonymkode: 9b023...02a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Jeg har forresten ikke brutt noen kontakt. Vi har hverandre på some, men skriver bare ikke nå. Anonymkode: 9b023...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå