AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Hei! Snart 18 år, aldri vært borti en jente utenom 2 barndomsvenner jeg har hatt... Hvordan går jeg frem? Er av den sjenerte typen så det gjør ikke ting enklere.. Aldri kysset.. tips? Datingapper? Anonymkode: 72e62...bf0
Sequel Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Du er ikke en gang fylt 18 år, du har god tid Utover det, jobb med å forbedre selvtilliten din, utfordre deg selv, vær sosial og kontaktsøkende. Du skal nok se at det ordner seg 2
Xcase33 Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 37 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Snart 18 år, aldri vært borti en jente utenom 2 barndomsvenner jeg har hatt... Hvordan går jeg frem? Er av den sjenerte typen så det gjør ikke ting enklere.. Aldri kysset.. tips? Datingapper? Anonymkode: 72e62...bf0 Norge er ikke det enkleste landet når det gjelder å være singel mann vokser du ikke av deg sjenansen så blir det raskt ikke mange damer igjen til deg dessverre. I Norge er det et ganske stort kvinneunderskudd i alderen 20-59år ihht SSB.
anita160 Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for å finne deg en jente. Du vil finne deg en når tiden er inne. Det beste er vell å la tiden bruke sin tid så vil den perfekte jenta for deg komme til deg. Det med at du ikke har kysset noen enda er faktisk en bra ting ifølge meg. Det vil gjøre ditt første kyss mye mer spesielt enn hvis du kyssa noen på eks barneskolen som mange andre har gjort. Bare gi det litt tid så vil du finne deg en fantastisk jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå