Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min gamle macbook 12" ble ødelagt her om dagen... Den har holdt i flere år da. Men nå er det på tide å kjøpe en ny en da jeg også bruker den til jobb.

Denne gangen blir det en Macbook Air. Men så har jeg lest at om ikke lenge så skal det komme en oppgradert versjon av macbook air. Lønner det seg å kjøpe den "gamle" versjonen nå? Et stort pluss for meg er at macbook air har alle inngangsportene sine. Som SSD-kort inngang, USB osv. Disse bruker jeg nesten daglig. Jeg ser for meg at dersom det kommer en oppgradert versjon så blir vel ingen av disse inngangene med videre, for den blir nok byttet ut med en c-port? 

Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 197b4...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Om du venter, kan det hende den ikke har de tilkoblingene du ønsker. Men, de har jo en slik utgave fra før, MacBook

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kjøpt ny MacBook Air før Apple ødelegger den med  å fjerne USB-portene og bytte til det fæle tastaturet de har begynt med på MacBook-Pro 

Anonymkode: 6df3e...77d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke den gamle billigere når det kommer en ny modell? Så hvorfor haste med å kjøpe inn før det kommer en oppdatering?

Anonymkode: 5cf3f...993

Gjest O.G.
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kjøpt ny MacBook Air før Apple ødelegger den med  å fjerne USB-portene og bytte til det fæle tastaturet de har begynt med på MacBook-Pro 

Enig, fordi jeg tror de vil fase den ut nå i juni.

Gjest O.G.
Skrevet

Dere minnet meg pinadø på det, jeg må bestille en air nu mens den gamle versjonen fremdeles er i live. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke Air-en ganske utdatert? Men vil si om den oppfyller dine krav til innganger o.l. samt at du ikke har hatt Retinaskjerm på nåværende maskin så funker den sikkert godt nok.

Anonymkode: 656a4...79d

Gjest O.G.
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke Air-en ganske utdatert? Men vil si om den oppfyller dine krav til innganger o.l. samt at du ikke har hatt Retinaskjerm på nåværende maskin så funker den sikkert godt nok.

Jeg må ha portene mine og velger heller det fremfor Retina skjerm.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg "sikret" meg en MacBook Pro fra forrige generasjon høsten '16. Den har tastaturet jeg liker, MagSafe lading og USB porter og SD kort leser. Fikk 22% rabatt på den pga at de nye var lansert og i følge selgeren hos Eplehuset var den største oppgraderingen grafikkortet (i tillegg til Touch Bar), så i følge ham var det ikke verdt å betale over 10K ekstra for nyeste variant med mindre man drev med mye redigering av videoer og annet tungt grafisk arbeid

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg! Den ble bestilte går🙈

- Ts

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke den gamle billigere når det kommer en ny modell? Så hvorfor haste med å kjøpe inn før det kommer en oppdatering?

Anonymkode: 5cf3f...993

Nei, det blir omvendt. Den nye versjonen blir billigere enn den gamle versjonen.

- Ts

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, O.G. skrev:

Enig, fordi jeg tror de vil fase den ut nå i juni.

Den nye MacBook air kommer visst ikke før 3 kvartal av året. :) 

23 timer siden, O.G. skrev:

Dere minnet meg pinadø på det, jeg må bestille en air nu mens den gamle versjonen fremdeles er i live. 

Haha, så bra! Jeg bestilte min i går🙈 så du får forte deg!🙈

ts

AnonymBruker
Skrevet

Nå kjøpte jeg med det beste ekstra utstyret til, så min blir oppdatert. Men eneste som ikke er oppdatert er vel skjermen og musa. 🙂

Gjest O.G.
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den nye MacBook air kommer visst ikke før 3 kvartal av året. :) 

Haha, så bra! Jeg bestilte min i går🙈 så du får forte deg!🙈

ts

Skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...