AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Vi snille menn må tydeligvis bli mer bad guys, så da trenger vi tips fra bad guys og damer. Hvordan bli en skikkelig bad guy i 2018? Kjør debatt. Anonymkode: 921f5...fea 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Mitt tips er: ikke bli en bad guy. Anonymkode: 2c599...62b 11
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Logg av kvinneguiden. Anonymkode: f7f12...e99 13
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Slapp av du blir det automatisk etter å ha etablert deg med ei løgnaktig og sleip kvinne en gang eller to. Anonymkode: e2af6...576 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 Damer vil bli tatt med på eventyr, ikke være eventyret ditt. Jobb med å bli en mer spennende fyr med selvtillit og som lever med følelsene på utsiden av huden, så skal du se at du også får deg dame. Anonymkode: fa40b...af9 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 Flørt med minst 1 kvinne hver eneste dag. Anonymkode: caa65...931 1
Xcase33 Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi snille menn må tydeligvis bli mer bad guys, så da trenger vi tips fra bad guys og damer. Hvordan bli en skikkelig bad guy i 2018? Kjør debatt. Anonymkode: 921f5...fea Hva betyr det å være snill mann ? er man snill mann hvis man holder døren oppe for kvinnen ? eller hva er definisjonen her ? Skal du ha debatt så må du definere "snille menn" uttrykket.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 Ingen kvinner vil ha en bad guy, men det er det de uheldigvis faller for. Anonymkode: fe22c...b00 2
Gjest PeleWasShite Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 Bli mer ærlig. Ikke fremstill deg selv som en "snill mann", som om du er noe "snillere" enn gjennomsnittet. Anerkjenn dine negative sider, og slutt å være en hykler. Skaff deg en personlighet, i stedet for å ape etter et bilde av noe du tror er forventet av deg. Vær ditt egentlige selv, og ikke en klam og sleip ål av en "gentleman". Anse din tid og din oppmerksomhet som hellig, og ikke skusle den bort i håp om å får sex i retur. Kort fortalt: Slutt å være så falsk.
B.Wooster Skrevet 29. april 2018 #10 Skrevet 29. april 2018 51 minutter siden, PeleWasShite skrev: Kort fortalt: Slutt å være så falsk. Yesss, fortell oss hva du mener med "snill", og hvorfor dette har hemmet deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #11 Skrevet 29. april 2018 Legger ved klassikeren "how to be the jerk woman love" . Der er noen greie råd. Finn din indre drittsekk, det er det damer vil ha, faller for, og det er den type menn de ligger med. Synd, men sant F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love.pdfAnonymkode: 29f87...f97 1
GammelSierraFan Skrevet 29. april 2018 #12 Skrevet 29. april 2018 Her er noen tips: Sett en bøtte med vann over døra, legg musefeller i posthyllene og smør gammalost under tastaturene til kollegaer, kast kinaputter foran beina til forbipasserende, mulighetene er mange. Mulig denne boken også kan hjelpe. https://www.amazon.co.uk/How-Complete-Bastard-Adrian-Edmondson/dp/086369182X Lykke til!
AnonymBruker 42 Skrevet 29. april 2018 #13 Skrevet 29. april 2018 Bad guy? Det er vel mest brukt som et film-begrep. Og disse er sjeldent veldig populære blant damene. Du tenker kanskje på "bad boy" ? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #14 Skrevet 29. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger ved klassikeren "how to be the jerk woman love" . Der er noen greie råd. Finn din indre drittsekk, det er det damer vil ha, faller for, og det er den type menn de ligger med. Synd, men sant F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love.pdf Anonymkode: 29f87...f97 Hahaha med mindre den tittelen der er ironisk (gidder ikke engang klikke på linken) så håper jeg ingen leser den boka der. Menn som faktisk tror det der er fett er faen meg mer tragiske og skivebom enn menn som sluker til seg sånne the game greier. Hahahhahaha stakkars seriøst menn, må jo være komplett blinde for hvor idiotiske de er! Anonymkode: c3a6e...083 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #15 Skrevet 29. april 2018 - fin bil som du ikke har råd til - bruk steorider og ikke trene (alternativt tren masse å bli helt ekstrem) - Bruk bare merkeklær kjøpt på kreditt - Lat som du har masse selvtillit for å kompensere for den manglende, vær frekk og arrogant. Rakk ned på andre for å heve deg selv. Der har du 2018's asshole. Anonymkode: 851ea...0e5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #16 Skrevet 29. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi snille menn må tydeligvis bli mer bad guys, så da trenger vi tips fra bad guys og damer. Hvordan bli en skikkelig bad guy i 2018? Kjør debatt. Anonymkode: 921f5...fea Skin deg, få skjegg og tatover deg. Hør på brutal metal musikk å se sinna ut... Anonymkode: ba72b...1ff
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #17 Skrevet 29. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Ingen kvinner vil ha en bad guy, men det er det de uheldigvis faller for. Anonymkode: fe22c...b00 Tøys! Anonymkode: 2c599...62b 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #18 Skrevet 29. april 2018 Helt ærlig - hvis du virkelig vil bli bad guy får du rane noen banker, stjele noen biler og smugle kokain og ha minst 2 pistoler. Det snille menn eller vanlige menn kaller for "bad guy" er egentlig bare drittsekker uten folkeskikk og sosial intelligens og manglende respekt for kvinner og det er ikke tiltrekkende på noe som helst måte. Anonymkode: c3a6e...083 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #19 Skrevet 29. april 2018 du kan jo anlegge wifebeater Anonymkode: 45be4...3a3
I Grosny Skrevet 29. april 2018 #20 Skrevet 29. april 2018 (endret) 3 timer siden, PeleWasShite skrev: Bli mer ærlig. Ikke fremstill deg selv som en "snill mann", som om du er noe "snillere" enn gjennomsnittet. Anerkjenn dine negative sider, og slutt å være en hykler. Skaff deg en personlighet, i stedet for å ape etter et bilde av noe du tror er forventet av deg. Vær ditt egentlige selv, og ikke en klam og sleip ål av en "gentleman". Anse din tid og din oppmerksomhet som hellig, og ikke skusle den bort i håp om å får sex i retur. Kort fortalt: Slutt å være så falsk. Interessante poeng, men jeg tror ikke TS er falsk. Jeg tror det er viktig å være ærlig med seg selv. Å være såpass mye ego at man ikke blir spist opp av damene. Problemet med overdreven "snillhet" er dørmattesyndromet. Man oppgir seg selv for til enhver tid å glede dama. Når man gir opp seg selv , så gir man opp den dama ble glad i først, og forvandles til en formløs og uinteressant dott. Dørmattesyndromet kan ramme både kvinner og menn. Jeg er ikke bad. Men jeg er ganske egoistisk og litt snill. Det funker. Tror ikke jeg er overdrevent kjedelig. Mitt råd, ikke bli bad, men ta vare på ditt ego. Det er fravær av ego som er turnoff. Endret 29. april 2018 av I Grosny 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå