Gå til innhold

Hvordan bli mer bad guy-tråden 2018?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi snille menn må tydeligvis bli mer bad guys, så da trenger vi tips fra bad guys og damer.

Hvordan bli en skikkelig bad guy i 2018?

Kjør debatt.

Anonymkode: 921f5...fea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er: ikke bli en bad guy.

Anonymkode: 2c599...62b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Logg av kvinneguiden. :)

Anonymkode: f7f12...e99

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av du blir det automatisk etter å ha etablert deg med ei løgnaktig og sleip kvinne en gang eller to. 

Anonymkode: e2af6...576

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Damer vil bli tatt med på eventyr, ikke være eventyret ditt. Jobb med å bli en mer spennende fyr med selvtillit og som lever med følelsene på utsiden av huden, så skal du se at du også får deg dame.

Anonymkode: fa40b...af9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flørt med minst 1 kvinne hver eneste dag. 

Anonymkode: caa65...931

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi snille menn må tydeligvis bli mer bad guys, så da trenger vi tips fra bad guys og damer.

Kjør debatt.

Hva betyr det å være snill mann ? er man snill mann hvis man holder døren oppe for kvinnen ? eller hva er definisjonen her ? 
Skal du ha debatt så må du definere "snille menn" uttrykket. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kvinner vil ha en bad guy, men det er det de uheldigvis faller for.

Anonymkode: fe22c...b00

• Liker 2
Gjest PeleWasShite
Skrevet

Bli mer ærlig. Ikke fremstill deg selv som en "snill mann", som om du er noe "snillere" enn gjennomsnittet. Anerkjenn dine negative sider, og slutt å være en hykler. Skaff deg en personlighet, i stedet for å ape etter et bilde av noe du tror er forventet av deg. Vær ditt egentlige selv, og ikke en klam og sleip ål av en "gentleman". Anse din tid og din oppmerksomhet som hellig, og ikke skusle den bort i håp om å får sex i retur. 

Kort fortalt: Slutt å være så falsk.

Skrevet
51 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Yesss,  fortell oss hva du mener med "snill", og hvorfor dette har hemmet deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legger ved klassikeren "how to be the jerk woman love" . Der er noen greie råd.  Finn din indre drittsekk, det er det damer vil ha, faller for, og det er den type menn de ligger med. Synd, men sant

F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love.pdf

Anonymkode: 29f87...f97

• Liker 1
Skrevet

Bad guy? Det er vel mest brukt som et film-begrep. Og disse er sjeldent veldig populære blant damene. Du tenker kanskje på "bad boy" ? :klo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger ved klassikeren "how to be the jerk woman love" . Der er noen greie råd.  Finn din indre drittsekk, det er det damer vil ha, faller for, og det er den type menn de ligger med. Synd, men sant

F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love.pdf

Anonymkode: 29f87...f97

Hahaha med mindre den tittelen der er ironisk (gidder ikke engang klikke på linken) så håper jeg ingen leser den boka der.
Menn som faktisk tror det der er fett er faen meg mer tragiske og skivebom enn menn som sluker til seg sånne the game greier.
Hahahhahaha stakkars seriøst menn, må jo være komplett blinde for hvor idiotiske de er!

Anonymkode: c3a6e...083

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

- fin bil som du ikke har råd til 

- bruk steorider og ikke trene (alternativt tren masse å bli helt ekstrem)

- Bruk bare merkeklær kjøpt på kreditt

- Lat som du har masse selvtillit  for å kompensere for den manglende, vær frekk og arrogant. Rakk ned på andre for å heve deg selv. 

Der har du 2018's asshole.

Anonymkode: 851ea...0e5

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør debatt.

Skin deg, få skjegg og tatover deg. Hør på brutal metal musikk å se sinna ut...

Anonymkode: ba72b...1ff

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen kvinner vil ha en bad guy, men det er det de uheldigvis faller for.

Anonymkode: fe22c...b00

Tøys!

Anonymkode: 2c599...62b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig - hvis du virkelig vil bli bad guy får du rane noen banker, stjele noen biler og smugle kokain og ha minst 2 pistoler.

Det snille menn eller vanlige menn kaller for "bad guy" er egentlig bare drittsekker uten folkeskikk og sosial intelligens og manglende respekt for kvinner og det er ikke tiltrekkende på noe som helst måte.

Anonymkode: c3a6e...083

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

du kan jo anlegge wifebeater

Anonymkode: 45be4...3a3

Skrevet (endret)
3 timer siden, PeleWasShite skrev:

Bli mer ærlig. Ikke fremstill deg selv som en "snill mann", som om du er noe "snillere" enn gjennomsnittet. Anerkjenn dine negative sider, og slutt å være en hykler. Skaff deg en personlighet, i stedet for å ape etter et bilde av noe du tror er forventet av deg. Vær ditt egentlige selv, og ikke en klam og sleip ål av en "gentleman". Anse din tid og din oppmerksomhet som hellig, og ikke skusle den bort i håp om å får sex i retur. 

Interessante poeng, men jeg tror ikke TS er falsk.

Jeg tror det er viktig å være ærlig med seg selv. Å være såpass mye ego at man ikke blir spist opp av damene. Problemet med overdreven "snillhet" er dørmattesyndromet. Man oppgir seg selv for til enhver tid å glede dama. Når man gir opp seg selv , så gir man opp den dama ble glad i først, og forvandles til en formløs og uinteressant dott.

Dørmattesyndromet kan ramme både kvinner og menn.

Jeg er ikke bad. Men jeg er ganske egoistisk og litt snill. Det funker. Tror ikke jeg er overdrevent kjedelig.

Mitt råd, ikke bli bad, men ta vare på ditt ego. Det er fravær av ego som er turnoff.

Endret av I Grosny
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...