Gå til innhold

Skallede menn kompenserer med helskjegg og muskler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har funket for meg  og flere bekjente, måne drar ikke damer så få bort håret. Gro skjegg, men stell det godt og få på deg noen flere muskler. Btw jeg er 35.

Hva tror dere damer generellt? Er du rundt 20 og dame så tror jeg ikke dette appellerer til deg kanskje. 

Anonymkode: 786db...e88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noe fan av skalla menn, men om man først skal være så det kan man berge seg og kompensere med den stilen du sier, muskler (ikke bola) og skjegg så de får litt manndigheten tilbake igjen, og med en passende klesstil som gjør at man oser mann fordet.

Menn med liten penis må kompsenere med slikking og fingring, og menn uten hår må kompsensere med andre ting, og det du beskriver er den eneste kompenseringen som kan "redde" en skalla mann i mine øyne. Da kan man faktisk gå fra å være en 8er med hår , til en 2er uten hår, til å i allefall bli en 6er eller bestefall 7er igjen :)

Anonymkode: 24b96...0d9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå ser jeg bare for meg bolere :ler:

Litt markerte muskler er fint det, men er ikke så fan av store synlige  Fint stelt skjegg derimot, etterfulgt av en bra klesstil - DET kan være fint uansett om du har hår på hodet eller ei

Endret av annebanane
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Helt enig.Liker skalla menn:ninuskapus:

Er ikke kjempeglad i skjegg,men er det velstelt så går det bra:)

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette har funket for meg  og flere bekjente, måne drar ikke damer så få bort håret. Gro skjegg, men stell det godt og få på deg noen flere muskler. Btw jeg er 35.

Hva tror dere damer generellt? Er du rundt 20 og dame så tror jeg ikke dette appellerer til deg kanskje. 

Anonymkode: 786db...e88

Kommer an på om man har en hodeform som passer det å være skalla og evt m\skjegg o.l.
Er du heldig så passer du det og da gjør det ikke så mye om man har mistet håret. 

Mister man håret og samtidig har en hodeform som gjør at en kler et hode med hår så sliter man jo litt ja. 

Jeg mistet vel håret rundt 29\30år..måtte ta høvelen og få vekk månen :) men jeg passer absolutt ikke å være uten hår, har prøvd utallige kombinasjoner siden da. Det ble ikke mer dame på meg siden da, så treger litt på at jeg ikke gifta meg FØR jeg mista håret :lillesky2: men trøster meg med at jeg nok hadde blitt skilt igjen når jeg faktisk mista det likevel :P 

Anonymkode: f1f94...07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...