Gå til innhold

Sims on vacation?

Ellen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tidvis hatt dilla på diverse Sims-spill, har det vanlige, Living large og Hot date. Men blir ganske lei etter en stund.. :-?

Er det noen som har prøvd det nyesete(?); on vacation? Er det noe bra?

Tidligere har jeg lastet ned familier og hus fra Sims hjemmeside, men det endte med at det gikk veldig treigt og fikk masse feil.. :x Hva er deres erfaringer med dette? (Begynte helt på nytt i våres, og nå får jeg ikke hentet ned noe fra internett, får en ellerannen feilmelding med en gang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også hekta. Men det er lett å føle at man liksom bare "vedlikeholder" simmene sine innimellom. Jeg kjøpte derfor Vacation og det er "mer av det samme". Var en del nytt, men etter noen uker husket jeg ikke hva som var fra Vacation og hva som var fra Hot Date, om du skjønner? Men det var veldig moro i begynnelsen, har du trehundre kroner til overs er det verdt pengene etter min mening.

Ellers kommer det et nytt Simspill i høst, hvor de får husdyr og kan dyrke grønnsaker. Regner med at det også kjøpes inn :lol:

Vet du forresten at Sims kommer online snart? Da kan man abbonere og får en sim som interagerer med andre spillere. Jeg kan ikke vente :hoho: Tipper at "vedlikeholdsfølelsen" forsvinner da.

Anbefaler deg forøvrig ikke å laste ned hus og familier. Mange putter selvlagde ting inn i det de legger ut for nedlasting, og det er nesten dømt til å krasje. Har du forresten kjørt Maxis File Cop på simfilene dine. Det kan hjelpe. File Cop laster du ned på Sims-sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har dilla på Sims her!

Selv har jeg Livin’ Large, House Party og Vacation. Sistnevnte synes jeg ikke ”tok helt av”, men det er jo alltids gøy med nye ting og mennesker og slikt.

Ble for øvrig tipset om et kjempebra nettsted hvor prisen på Sims-spillene ligger under 200-lappen! (Det samme gjelder prisene på DVD og CD! :D ) Og best av alt; porto er gratis! Se her: http://www.play.com – bare søk på ”The Sims” under PC-spill kategorien. Man kan til og med forhåndsbestille det nye Sims-spillet som kommer i høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...