Gå til innhold

Hvordan ronke en omskåret mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å flørter med en mann, som er fra en kultur hvor omskjæring er vanlig. Han har aldri sagt at han er omskåret, men under en samtale om temaet med flere så viste han mye om det også at hans kultur var helt for å omskjære gutter. Vi flørter mye og har i det siste begynt å bevege oss inn på temaet sex, og da slo det meg at jeg har aldri rørt ved eller sett med egne øyne en omskåret penis. Hvordan ronkes den? De med forhud er jo lette å ronke da forhuden glir over. Men de har vært så veldig følsomme på hodet, så redd for å høre det ubehagelig mot han uten forhud... noen tips?? 

Anonymkode: 81ce2...7eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du drar bare hånda opp og ned. Ikke verre enn det.

Anonymkode: b5134...304

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som vanlig, eneste er at kukhodet ofte ikke er like følsomt siden det har blitt herdet i fravær av forhuden! 

Anonymkode: 5f3db...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Men da bør jeg vel helst ha litt glidemiddel?? 

Gjest HarryDotter
Skrevet

Å gni på kukhodet uten at det er vått, vil være ubehagelig. Forhuden gjør jo at hånda di ikke kommer direkte på huden der og forhuden gir dermed fin og god friksjon. Enten må du holde grep under kukhodet og jokke forsiktig der, eller så må du bruke spytt/glidemiddel og gni hånden over hodet også. Sistnevnte er klart best for han.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som vanlig, eneste er at kukhodet ofte ikke er like følsomt siden det har blitt herdet i fravær av forhuden! 

Vil det si at de også trenger, eller ønsker, kraftigere stimulans når man skal suge dem? Jeg mener, hodet på penis er jo ofte det mannen liker beste å bli sugd og slikket på?! 

Anonymkode: ca882...165

AnonymBruker
Skrevet

Er det fryktelig turn off å spørre hvordan han vil jeg skal gjøre det? Eller virker jeg veldig usikker da? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det fryktelig turn off å spørre hvordan han vil jeg skal gjøre det? Eller virker jeg veldig usikker da? 

Ja, det kan hende ham synes det, bedre å virke selvsikker. Du klarer det garantert helt fint. Du hører nok også på lydene hans hva han liker :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil det si at de også trenger, eller ønsker, kraftigere stimulans når man skal suge dem? Jeg mener, hodet på penis er jo ofte det mannen liker beste å bli sugd og slikket på?! 

Anonymkode: ca882...165

Det er i hvert fall min erfaring. Selvsagt er det godt også for dem å bli sugd på kukhodet, men som sagt er det gjerne ikke like følsomt. Føler at de ofte liker litt mer jokking, bare å dra litt når du suger for å øke stimulansen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i hvert fall min erfaring. Selvsagt er det godt også for dem å bli sugd på kukhodet, men som sagt er det gjerne ikke like følsomt. Føler at de ofte liker litt mer jokking, bare å dra litt når du suger for å øke stimulansen. 

Mye erfaring med omskårne du? 

Anonymkode: 3b1de...aa4

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Mye erfaring med omskårne du? 

Anonymkode: 3b1de...aa4

Vel, kanskje ikke påberope meg mye, men etter noen år i USA der det er veldig vanlig at menn er omskåret (pga at de mener det er mer hygienisk) har man fått prøvd seg litt i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I og med at menn liker det forskjellig, bør du spørre hvordan han liker det. 

Anonymkode: ecfd9...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...