Gå til innhold

Haster! Ballerinasko som kipper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i konfirmasjon i dag og vil gå med ballerinaskoene mine. Problemet er at disse kipper hele tiden når jeg går! Vet jeg kan kjøpe kippehæl og slikt, eller bare bedre sko, men jeg skal altså bruke dem i dag (søndag) og de passer perfekt til kjolen, så jeg kommer til å gå med dem uansett. Noen som har noen lure triks for å få dem til å sitte bedre? Kan jeg f.eks lime bomullspads på hælen eller noe? Har ingenting av såler og slikt så må være litt kreativ. :P 

Anonymkode: 27f39...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal i konfirmasjon i dag og vil gå med ballerinaskoene mine. Problemet er at disse kipper hele tiden når jeg går! Vet jeg kan kjøpe kippehæl og slikt, eller bare bedre sko, men jeg skal altså bruke dem i dag (søndag) og de passer perfekt til kjolen, så jeg kommer til å gå med dem uansett. Noen som har noen lure triks for å få dem til å sitte bedre? Kan jeg f.eks lime bomullspads på hælen eller noe? Har ingenting av såler og slikt så må være litt kreativ. :P 

Plaster er jo et kjent triks. Et par eller tre til det ikke kipper mer.

Skrevet

Hvis du har sportsteip så kan du teipe noen lag bakpå hælene dine, da kipper ikke skoene. 

Plaster funker også, men sportsteip sitter bedre. Løsner ikke sånn som plaster fort gjør. 

Gnagsårplaster på hælene kan også funke hvis du har det tilgjengelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere! Har ikke gnagsårplaster, men skal prøve med noen lag vanlig plaster, samt bomull foran :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ha et gummi strikk (hårstrikk) bak i hver sko. Eller fyll opp med papir/bomull fremst i skoen, så vil den stramme bedre bak.

Anonymkode: 417bd...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...