Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har forslag på gave til ei som er 4år? Hun ønsker seg "jenteting". 150-200kr tenker jeg er en grei sum. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hm har de fine tskjorter/tunika, samt smykker, lipsyl, hårpynt å sånne "jentegreier". Du får feks en tunika og et smykke til 200,- eller en liten veske, med lipsyl og litt godis i? 

Gjest Selfie
Skrevet

Min liker Lego Friends og generelt sånne småleker. Små dukker osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 4 åring, og alt som har bling på seg er perfekt. Jo mer diamanter jo bedre for å si det sånn 😂

Som mor ville jeg ha sagt tegnesaker, da vi bruker opp en liten skog i papir i mnd. Eller eventuelt lego 😊

Anonymkode: 635f1...398

Skrevet

Takk for tips :) Får ta en tur innom HM/lekebutikk og titte litt

AnonymBruker
Skrevet

Prinsesseutstyr, barnesminke-sett, barbidukker.

Anonymkode: 31d6c...846

Skrevet

Min femåring elsker alt av pynteting (smykker, hårpynt), kjoler, skjørt, My little pony, Shopkins, Barbie og Lego Friends.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prinsesseutstyr, barnesminke-sett, barbidukker.

Anonymkode: 31d6c...846

Ikke barnesminke! Jeg, og mange med meg, ønsker ikke at småjentene våre skal sminke seg. I tillegg inneholder mye av sminken rettet mot barn ingredienser som overhodet ikke er bra for huden. 

Sminke er ikke en passende gave til andres barn! 

Anonymkode: 27ba7...4b7

• Liker 2
Skrevet

Vi var i bursdag til en fireåring i dag. Hun fikk en stor boks treperler med bånd slik at hun kunne lage seg halskjede/armbånd selv. Det falt veldig i smak. Boksen kostet 120kr og ble kjøpt på hobbybutikk.

AnonymBruker
Skrevet

Min 4-åring elsker My Little Pony, Doctor McStuffins, og omtrent alt av Pixar&Disneyfilmer.

På bokbutikker selger de sett med bok+ca 10 små figurer fra forskjellige filmer, som jenta mi har 4 forskjellige av (Zootopia, Finding Nemo, Trolls og Toy Story), de koster normalt rundt 150 kr og er mange timers moro. Memo-spill og varianter av stigespill er også gøy. 

I tillegg er det veldig populært med Lego - spesielt "jentelego" - og playdoh. Perler er hun litt for ung/utålmodig til. 

Anonymkode: 7aaa0...071

AnonymBruker
Skrevet

Utkledning er alltid gøy. Spesielt prinsessekostymer. Så kanskje en krone? 

Anonymkode: 9709d...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...