Cornflakes Skrevet 30. april 2018 #41 Del Skrevet 30. april 2018 2 minutter siden, Senil skrev: Tung natt her. Men enda to til før det blir helg fra onsdagsmorgen. Driver å vasker for å holde meg våken. Så da blir det rene tak og vegger til 17.mai. Ikke pålagte oppgaver, men jeg må gjøre ting for å holde kroppen våken. Lys våken her! Ingenting spesielt å gjøre, leter litt etter noe å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 30. april 2018 #42 Del Skrevet 30. april 2018 3 minutter siden, Senil skrev: Tung natt her. Men enda to til før det blir helg fra onsdagsmorgen. Driver å vasker for å holde meg våken. Så da blir det rene tak og vegger til 17.mai. Ikke pålagte oppgaver, men jeg må gjøre ting for å holde kroppen våken. uff ja er så kjedelig da en blir så trøtt på natt. Men flott at det ikke er pålagte oppgaver så kan man heller drive med det da men er lit sigen.henner jeg gjør også. Hva slags bransje jobber du i ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 30. april 2018 #43 Del Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, Shinee skrev: uff ja er så kjedelig da en blir så trøtt på natt. Men flott at det ikke er pålagte oppgaver så kan man heller drive med det da men er lit sigen.henner jeg gjør også. Hva slags bransje jobber du i ?? Miljøarbeidertjenesten, psykisk utviklingshemmede . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 30. april 2018 #44 Del Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, Senil skrev: Miljøarbeidertjenesten, psykisk utviklingshemmede . Samme her, bofelleskap med psykisk utviklingshemmede . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 30. april 2018 #45 Del Skrevet 30. april 2018 2 minutter siden, Shinee skrev: Samme her, bofelleskap med psykisk utviklingshemmede . Samme her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 30. april 2018 #46 Del Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Cornflakes skrev: Samme her:) Er det mange beboere hos dere? er du alene på natt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 30. april 2018 #47 Del Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Senil skrev: Miljøarbeidertjenesten, psykisk utviklingshemmede . er du alene på jobb om natten ? er det stor bolig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 30. april 2018 #48 Del Skrevet 30. april 2018 5 minutter siden, Shinee skrev: er du alene på jobb om natten ? er det stor bolig ? 10 beboere og er alene. De fleste netter er det stille og rolig med kun tilsyn😊Hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 30. april 2018 #49 Del Skrevet 30. april 2018 10 minutter siden, Shinee skrev: Er det mange beboere hos dere? er du alene på natt ? Er 6 stk, er alene du da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 30. april 2018 #50 Del Skrevet 30. april 2018 4 minutter siden, Senil skrev: 10 beboere og er alene. De fleste netter er det stille og rolig med kun tilsyn😊Hos deg da? Dette er en stor bolig med en avlastings del for barn , der er det 1 nattvakt, så er det 2 etasjer med 12 leiligheter til sammen . Så på avd 2 er det 2 nattvakter og på avd 3 her jeg er mest er det 1 nattvakt på. Vakten i avd 3 har bakvakt da om det skulle være noe på de andre avdelingene ,alltid alarm og telefon med. på natten så kan jeg gå ned og skravle litt hvis jeg blir trøtt. er en del samarbeid her mellom oss som er på vakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 30. april 2018 #51 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) 14 minutter siden, Cornflakes skrev: Dette er en stor bolig med en avlastings del for barn , der er det 1 nattvakt, så er det 2 etasjer med 12 leiligheter til sammen . Så på avd 2 er det 2 nattvakter og på avd 3 her jeg er mest er det 1 nattvakt på. Vakten i avd 3 har bakvakt da om det skulle være noe på de andre avdelingene ,alltid alarm og telefon med. på natten så kan jeg gå ned og skravle litt hvis jeg blir trøtt. er en del samarbeid her mellom oss som er på vakt.. du da ? Endret 30. april 2018 av Shinee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå