Gå til innhold

Flere som jobber natt inatt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er der 3 netter på, en uke fri 4 netter på en uke fri osv annen hver gang. Maks 4 har vi lov til som fast i turnusen, men kan jo ta ekstra. -ts. 

Anonymkode: 3775e...55d

Har 71% Natt. Nok heller ikke vanlig. Så lenge vi selv har valgt å gå flere netter på rad for å få mer fri så har vi lov. Har 5 nå, 4 neste uke, så fri 1 uke før nye 5 for så jobbe 2 dager og ha fri i 9 dager. Synes det er bedre sånn det er nå, enn sånn det var før med Max 3 netter på rad og lite fri. Er døgnet først snudd så kan det like godt være snudd 5 dager. Nå har jeg voksne barn, ellers hadde det jo ikke fungert. Er i zombieland hjemme da jeg sover fra 12 til 18 og dermed utilgjengelig for alle de dagene jeg jobber😊

Anonymkode: 04983...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har 71% Natt. Nok heller ikke vanlig. Så lenge vi selv har valgt å gå flere netter på rad for å få mer fri så har vi lov. Har 5 nå, 4 neste uke, så fri 1 uke før nye 5 for så jobbe 2 dager og ha fri i 9 dager. Synes det er bedre sånn det er nå, enn sånn det var før med Max 3 netter på rad og lite fri. Er døgnet først snudd så kan det like godt være snudd 5 dager. Nå har jeg voksne barn, ellers hadde det jo ikke fungert. Er i zombieland hjemme da jeg sover fra 12 til 18 og dermed utilgjengelig for alle de dagene jeg jobber😊

Hmm, ja, jeg har 72 % og trives veldig med den kombinasjonen jeg har, hadde vært mye med 5 syntes jeg, holder med 4 for min del! Har tatt ekstra sånn at jeg jobbet 6 netter på rad, hadde da også bare 4 dager fri før før 4 netter på igjen, det merka jeg for å si det sånn! Men føler meg i topp form hele tiden av den kombinasjonen jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sitter fastvakt i natt. Pasienten min har flotte målinger og jeg sitter bare her og ser på TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, ja, jeg har 72 % og trives veldig med den kombinasjonen jeg har, hadde vært mye med 5 syntes jeg, holder med 4 for min del! Har tatt ekstra sånn at jeg jobbet 6 netter på rad, hadde da også bare 4 dager fri før før 4 netter på igjen, det merka jeg for å si det sånn! Men føler meg i topp form hele tiden av den kombinasjonen jeg har nå :)

Elsker å reise. Og pga turnusen vår har jeg mulighet til 2 x 7 dager reising på seks uker. Det er guleroten sin det😂 Men jo, merker det på kroppen æ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Shinee skrev:

Jeg har 100 % men har permisjon i deler av stilligen pga små barn

Hvordan jobber du da ? Hørtes mye ut! Ikke lov med mer enn 75% her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan jobber du da ? Hørtes mye ut! Ikke lov med mer enn 75% her. 

nesten alle her har 100 % natt en nattstilling bare som ikke er det.

Jobber i kommunen, tjenesten for fungsjonshemmede, bofelleskap i min andre jobben (annen kommune hadde nattvaktene 65 %)

alle her har forskjellige turnuser egt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få ny turnus igjen her nå, jeg har en del på og av, max fri 5 netter sammenhengene på 6 uker.

nå kommer nytt system så blir spennende å se hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legger de en kveldsvakt inn på 6 uker kan man gå 100% så de her i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker å reise. Og pga turnusen vår har jeg mulighet til 2 x 7 dager reising på seks uker. Det er guleroten sin det😂 Men jo, merker det på kroppen æ.

Jeg også kan reise i 7-8 dager ca 3 ganger i mnd med 72% natt, tjener jo det samme som 100% dag/kvelds jobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Mener folk som har nattevaktsjobber, som på eldresenter, legevakt, bensinstajon, sykehus mm. Da jobber man ofte fra 22-23 til 07:00. Det er nattevaktsjobb. 

Anonymkode: 38ddd...a5a

H*n som har full vakten er ferdig kl 0600, har den neste helg, og nattevaktsjobb er at en har en har et arbeide på nattestid. (Min 3t og der slår inn endel gøye regler og tillegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Fame skrev:

Hva gjør folk på jobb i natt da?

Alle brukerne sover, så her går det i TV og surfing på nett, mye man kan lære og lese og finne ut av på nattevakt når man har 10 timer til rådighet 😂 -ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fame skrev:

Hva gjør folk på jobb i natt da?

nei det er rapporter og beskjeder da en kommer på jobb. Noen som skal ha kveldstell. så snakke litt med de som evt er våkne ellers. gå runder, gi med, skift på de som trenger det  i løpet av natten osv osv.

Er egt ganske rolig her på natt noen ganger kan det være litt urolig men fyller tiden med tv/radio/nettet. enn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle brukerne sover, så her går det i TV og surfing på nett, mye man kan lære og lese og finne ut av på nattevakt når man har 10 timer til rådighet 😂 -ts

Google er min beste venn på nattvakt! :D -ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her går det i lydbok og små oppgaver. Som regel rolig her. Men begynner å skje ting ved 5tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Shinee skrev:

nei det er rapporter og beskjeder da en kommer på jobb. Noen som skal ha kveldstell. så snakke litt med de som evt er våkne ellers. gå runder, gi med, skift på de som trenger det  i løpet av natten osv osv.

Er egt ganske rolig her på natt noen ganger kan det være litt urolig men fyller tiden med tv/radio/nettet. enn der?

Jeg sitter som sagt fastvakt i natt. Pasienten min har en veldig god natt så jeg bare ser litt på TV her inne og surfer på nettet :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Shinee skrev:

Noen på i natt ? siste natten denne uka! gleder meg til sofan min i morgen

Jeg er på i natt! Siste natta her å, - ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung natt her. Men enda to til før det blir helg  fra onsdagsmorgen. Driver å vasker for å holde meg våken. Så da blir det rene tak og vegger til 17.mai. Ikke pålagte oppgaver, men jeg må gjøre ting for å holde kroppen våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...