AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Del Skrevet 29. april 2018 Lager en liten tråd her for dere andre som jobber natta og har det rolig på nattvaktene! Tenkte vi kunne snakke litt rundt om hvordan dere spiser, trener osv osv iforhold til natt! Nysgjerring på hvordan andre gjør det! Har dere gått opp i vekt f.eks, hvordan slanker dere dere i kombinasjon med nattskift? Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 29. april 2018 #2 Del Skrevet 29. april 2018 Ja jejjjj natt 4 av 5 denne uka! med litt fri før arb helg da. jeg prøver å være flink på natt, går som regel i rugsprø og egg,litt frukt,havregrøt. jeg prøver å trene i tilegg,eller holde meg aktiv i hverdagen da jeg ikke får trent. jeg har ikke gått opp i vekt. i natt er det lørdag så jeg har pepsi max,også laget andre kolleger på etasjen under pizza på da ble det pizza gitt,slapp jeg egg i natt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Del Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, Shinee skrev: Ja jejjjj natt 4 av 5 denne uka! med litt fri før arb helg da. jeg prøver å være flink på natt, går som regel i rugsprø og egg,litt frukt,havregrøt. jeg prøver å trene i tilegg,eller holde meg aktiv i hverdagen da jeg ikke får trent. jeg har ikke gått opp i vekt. i natt er det lørdag så jeg har pepsi max,også laget andre kolleger på etasjen under pizza på da ble det pizza gitt,slapp jeg egg i natt. hehe Hehe, samme som meg! Rugsprø med egg har jeg alltid med! Spiser også skyr, havregrøt, bær, grønnsaker osv. Jeg har gått opp i vekt etter heg begynte å jobbe natt og får det ikke av meg, selvom jeg holder meg til kaloriunderskudd og trener før hver nattvakt + i fridagene.. ts. Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 29. april 2018 #4 Del Skrevet 29. april 2018 Kan anbefale lifesum ap, for og holde kontroll på kalorier. kan legge inn det man evt ønsker og gå ned i vekt osv. brukt den etter og ha fått barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Del Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, Shinee skrev: Kan anbefale lifesum ap, for og holde kontroll på kalorier. kan legge inn det man evt ønsker og gå ned i vekt osv. brukt den etter og ha fått barna. Har du gått ned i vekt etter å ha begynt å bruke den? Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 29. april 2018 #6 Del Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du gått ned i vekt etter å ha begynt å bruke den? Anonymkode: 3775e...55d Ja det gjorde jeg da jeg brukte den. alle matvarer ligger der inne så man lærer en del om kalorier osv også. legg inn aktivitet også, finnes i gratis utgave å betalt utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #7 Del Skrevet 29. april 2018 3 minutter siden, Shinee skrev: Ja det gjorde jeg da jeg brukte den. alle matvarer ligger der inne så man lærer en del om kalorier osv også. legg inn aktivitet også, finnes i gratis utgave å betalt utgave. Jeg lastet ned nå og tok 1 mnd abonomang, stod ikke noe om forskjellen på betalt og gratis, hva er forskjellen ? Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 29. april 2018 #8 Del Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lastet ned nå og tok 1 mnd abonomang, stod ikke noe om forskjellen på betalt og gratis, hva er forskjellen ? Anonymkode: 3775e...55d jeg hadde gratis versjonen og fikk av meg de kg som var igjen etter svangerskapet. litt usikker på hva som er forskjellen egt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. april 2018 #9 Del Skrevet 29. april 2018 Da var jeg ferdig på jobb Er aldri treigt i helgene og spisepausen er ikke eksisterende 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #10 Del Skrevet 29. april 2018 4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Da var jeg ferdig på jobb Er aldri treigt i helgene og spisepausen er ikke eksisterende 😁 Slutter du så "tidlig" på jobb ? Jeg begynner kl 22 og slutter kl 08 :O Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. april 2018 #11 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutter du så "tidlig" på jobb ? Jeg begynner kl 22 og slutter kl 08 :O Anonymkode: 3775e...55d Tidelig og tidelig, strarter kl 17 Endret 29. april 2018 av Fru Uperfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #12 Del Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Tidelig og tidelig, strarter kl 17 Åja, daså. Aldri hørt om en sånn vakt ordning bare! Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. april 2018 #13 Del Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja, daså. Aldri hørt om en sånn vakt ordning bare! Anonymkode: 3775e...55d Aldri hørt om utelivsbransjen? 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #14 Del Skrevet 29. april 2018 6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Aldri hørt om utelivsbransjen? 😂😂 Ts. Mener folk som har nattevaktsjobber, som på eldresenter, legevakt, bensinstajon, sykehus mm. Da jobber man ofte fra 22-23 til 07:00. Det er nattevaktsjobb. Anonymkode: 38ddd...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #15 Del Skrevet 29. april 2018 Natt 3 av 7 her. Anonymkode: 04983...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #16 Del Skrevet 29. april 2018 Går i smoothies og knekkebrød. Spiser særdeles lite på natten for å unngå å snu magen. Men på lørdag blir det brus og litt godis også. Anonymkode: 04983...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinee Skrevet 29. april 2018 #17 Del Skrevet 29. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Natt 3 av 7 her. Anonymkode: 04983...168 hva slags bransje er du i ? her har vi ikke lov til 7 på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #18 Del Skrevet 29. april 2018 27 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Aldri hørt om utelivsbransjen? 😂😂 Jo, hørt om det jo, tenkte bare automatisk på helsetjenesten,vet ikke hvorfor Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #19 Del Skrevet 29. april 2018 1 minutt siden, Shinee skrev: hva slags bransje er du i ? her har vi ikke lov til 7 på rad Helse. Jobber egentlig fredag til onsdag. Men grunnet sykdom har det blitt litt ekstra denne uken. Vi jobber 5 netter for så og ha langfri Anonymkode: 04983...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #20 Del Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helse. Jobber egentlig fredag til onsdag. Men grunnet sykdom har det blitt litt ekstra denne uken. Vi jobber 5 netter for så og ha langfri Anonymkode: 04983...168 Her er der 3 netter på, en uke fri 4 netter på en uke fri osv annen hver gang. Maks 4 har vi lov til som fast i turnusen, men kan jo ta ekstra. -ts. Anonymkode: 3775e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå