Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Taste priv
Skrevet

Jeg tilhører ikke SMS generasjonen så jeg så jeg lurer på et par ting om hva dere kvinner foretrekker.

Liker dere menn som underskriver dagligdagse meldinger med kos, klem, kyss, smask osv. og ellers opptrer som den litt myke og følsomme mannen på SMS?

La oss kalle denne sms typen "Beckham".

Eller liker dere mer menn som sparer seg for sånt på dagligdagse SMS og er litt mer av den gamle, hardbarkede typen? La oss kalle denne typen "Clint Eastwood".

NB! Dette har ingen ting med hvordan han er ellers, hva han føler for deg eller hvordan han viser det. Det er kun hvordan han uttrykker seg på SMS til daglig og hvordan du liker det.

Becks eller Clinter'n? (+ en begrunnelse!!!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

He- he, Clinter'n på sms. Eg tykkjer koz, klmz osv er super tåpeleg og ein smule irriterande og berre bittelitt pubertalt. E- post er noko anna, dei er lenger enn sms og då vil eg gjerne har bådde kyss og klem, men det skal stavast kyss og klem altså!! Men no er jo eg litt for gammal for sms generasjonen og, er 29, begynte med mobil og sms då eg var 24... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ho ho... Becks eller Clintern på SMS!!!

Jeg foretrekker at menn bruker dette fantasiske kommunikasjonsverktøyet til å uttrykk hvem han er og hva han vil, men på telefon liker jeg helst at han er typen "Clark Gable"......

Skrevet

Ja, sms er til for beskjeder - skriv det du skal og bli ferdig med det. Ikke noe dill og dall der - ihvertfall ikke type koz og klemz og det der. Det er pubertalt, det!

Men som nevnt - e-post er en annen ting, gjerne kyss og klem og det som heftigere er der - men fortrinnsvis korrekt skrevet. Koz må bare være verdens mest irriterende nye ord! :-x

Skrevet

Pleier ikke skrive slikt, men skriver på slutten av en sms-samtale (hmmmm hary) "kose deg da :)" eller noe slikt, og blir ikke lei meg hvis jeg ikke får noe svar som suss og nuss og dull og bulledulelull og slikt.

Gjest Clint Eastwood
Skrevet

Kunne aldri falle meg inn å underskrive med "kos" og slikt.

Alt i alt tror jeg hvert forhold utvikler sine egne interne konvensjoner, gjerne på fleip. Men sånn å underskrive med "smask" fra dag én hadde vært uaktuelt.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg liker å få meldinger som forteller meg at jeg blir satt pris på, at jeg er vakker, at jeg blir elsket, eller en kommentar til nattens elskov.

Jeg liker å¨få meldinger som bare sier at han tenker på meg og jeg liker å få meldinger som sier at jeg er fantastisk.

Kyss og klemz på slutten av meldingene har jeg ikke behov for.

Gjest GreenSky
Skrevet

Clinteren, definitivt. Raskt, enkelt og rett på sak.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg synes det er koselig at en melding blir avsluttet med en kos eller en klem, men Z'ene kan alle bare spare meg for!! Mer fjortis skal en lete lenge etter!!

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes det er superkoslig med søte sms jeg! :-) Men spar deg for det typiske sms språket da! Jeg hater Koz og klemz osv... :roll:

Det er for fjortiser!

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...