AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #21 Skrevet 30. april 2018 På 29.4.2018 den 0.04, AnonymBruker skrev: Jeg har lest litt på nett, men spør likevel. Vi fra Norge trenger ikke visum sant? Hvordan kler man seg der? Hva kan man få bot for? Er snus lovlig? Anonymkode: f8a68...08a Du kan som folk sier over her leve som vanlig. For hvor ofte er det man havner i en situasjon med myndighetene? Ekstremt sjelden ikkesant. Men dersom du er uheldig og noe skulle skje slik at politi blir innblandet, du må på sykehus eller havner i en rassia osv det er da du kan få problemer. Men de fleste gjør jo ikke det og kommer hjem igjen og hadde en luksus badeferie. Hva som ikke er lov? Det er ikke lov å kysse og drikke alkohol offentlig, gå uanstendig kledd eller ha sex utenfor ekteskap. Anonymkode: 88f53...8a6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #22 Skrevet 3. mai 2018 På 29.4.2018 den 0.19, Missfitness skrev: Her kommer det garantert til å komme en del skremselspropaganda snart, men Dubai funker flott som en feriedestinasjon. .... Supert sted for soling og strandliv! Men er det ikke uforholdsmessig dyrt, sammenlignet med andre typiske sydendestinasjoner? Jeg mener, hvis en stort sett holder seg til stranden og hotellet uansett.. Anonymkode: e9c80...05c
Missfitness Skrevet 3. mai 2018 #23 Skrevet 3. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke uforholdsmessig dyrt, sammenlignet med andre typiske sydendestinasjoner? Jeg mener, hvis en stort sett holder seg til stranden og hotellet uansett.. Anonymkode: e9c80...05c Her må du huske på at sesong i Dubai er sen høst og vinter. Eneste alternativ er da Kanariøyene som som har nesten samme reisetid, men noe mer usikkert vær på den tiden. Andre alternativer vil være Asia og evt steder sør for ekvator, som jeg tror blir vel så dyrt. Ofte tilbud, samt direkte fly fra Oslo gjør faktisk ikke Dubai til et spesielt dyrt reisemål, når man ser på alternativer på vinteren. Standarden på hotell, service etc er høy.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #24 Skrevet 3. mai 2018 Jeg kjenner flere som har vært i Dubai, og de likte seg godt. (Shopping, sol- og badeferie) Når de gikk utenfor hotellområdet var de nøye med å kle seg litt "anstendig" for sikkerhets skyld. PS: ikke at det har noe med saken å gjøre, men er det ikke kommet noen opplysninger i det hele tatt om de to norske jentene som ble fengslet der for en liten stund siden? Anonymkode: 2f902...d54
Missfitness Skrevet 3. mai 2018 #25 Skrevet 3. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS: ikke at det har noe med saken å gjøre, men er det ikke kommet noen opplysninger i det hele tatt om de to norske jentene som ble fengslet der for en liten stund siden? Anonymkode: 2f902...d54 Mener det finnes en annen tråd om akkurat det her på KG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå