Gå til innhold

Dere med store pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med store pupper, har dere tatt/vurdert brystreduksjon? Og det store oppfølgingsspørsmålet; vil dere si at puppene deres gir dere utbytte rent seksuelt, eller et de ufølsomme og bare i veien ?

Anonymkode: 9a15c...7b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da de ikke gir meg plager, har jeg aldri vurdert operasjon.

De er ganske ufølsomme, så de gir ikke meg mye, MEN er kjekt å gi mannen gleder også, så de tar jo del rent seksuelt. 

Anonymkode: dd66b...508

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke egentlig om jeg har store pupper? Bruker 75F, det er vel nokså normalt stort?

Men uansett, de er veldig ufølsomme iallefall. Har ikke vurdert brystreduksjon.

Anonymkode: a2c6d...e01

AnonymBruker
Skrevet

Kjekt å ha, lite trigger mannen så mye som en skikkelig titfuck, da gjerne ettefulgt av en avsuging :). Ikke spesielt følsomme nei.  

Anonymkode: d4250...5f2

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg begynte faktisk å vurdere brystreduksjon seriøst denne uken. Har enda ikke fått barn, så er redd de ville blitt store igjen ved evt amming.

Mine bryster gir meg ikke seksuelt utbytte, mens samboeren min tenner jo på de. Det som er mitt problem med store bryster er at de er i veien, ingen bh'er passer og de er svindyre i store størrelser. Ingen klær passer. Ekstremt mye ubehag i rygg og nakke. 

Brystene føles ikke som mine. De gir meg bare ubehag. Ja, de er fine men det er ikke grunn nok til å ikke vurdere brystreduksjon. 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, TulleJenny skrev:

Ja, jeg begynte faktisk å vurdere brystreduksjon seriøst denne uken. Har enda ikke fått barn, så er redd de ville blitt store igjen ved evt amming.

Mine bryster gir meg ikke seksuelt utbytte, mens samboeren min tenner jo på de. Det som er mitt problem med store bryster er at de er i veien, ingen bh'er passer og de er svindyre i store størrelser. Ingen klær passer. Ekstremt mye ubehag i rygg og nakke. 

Brystene føles ikke som mine. De gir meg bare ubehag. Ja, de er fine men det er ikke grunn nok til å ikke vurdere brystreduksjon. 

Brystreduksjon kan også gi problemer med ammingen, så om du ønsker å amme så vent med operasjon 

Anonymkode: 14b4e...d99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store pupper som henger, men aldri i livet om jeg ville tatt operasjon. Jeg elsker de og de gir meg ikke plager i rygg eller nakke. Men det aller viktigste er at jeg får orgasme ved å stimulere brystvortene, og er redd det kunne forsvunnet med en operasjon🙂

Anonymkode: 63ad1...ad1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva som anses som stort her, men det har jeg aldri vurdert nei. Har til tider synes at de er litt i veien, men er jo vant til å ha dem der. Relativt følsom. 

Anonymkode: 73708...377

AnonymBruker
Skrevet

Har en 80DD, vet ikke om det er så stort. Men ville aldri redusert dem, kun isåfall litt løft da jeg føler de henger litt..

Anonymkode: c29f1...d3a

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brystreduksjon kan også gi problemer med ammingen, så om du ønsker å amme så vent med operasjon 

Anonymkode: 14b4e...d99

Er det jeg er redd for ja, så må nok vente. Men det er en kjip tanke å vite at jeg må vente så mange år. Kunne tenkt meg at de var betydelig mindre, helst igår. 

Skrevet

Har 65h og har aldri vurdert å operere dem mindre! Elsker brystene mine, og de er utrolig følsomme. De består blyant-testen for å si det sånn ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mening er at D-cup og over er stort, men det er nok fordi jeg er i andre enden av skalaen :P

Anonymkode: 7e6ee...2ea

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Jolene skrev:

Har 65h og har aldri vurdert å operere dem mindre! Elsker brystene mine, og de er utrolig følsomme. De består blyant-testen for å si det sånn ;)

Blyanttesten har jeg ikke hørt om siden 1980-tallet. Godt at det er noen klassikere her eller skal jeg si med klasse?

;-)

Skrevet
3 timer siden, DominantHr skrev:

Blyanttesten har jeg ikke hørt om siden 1980-tallet. Godt at det er noen klassikere her eller skal jeg si med klasse?

;-)

Mange takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke negativt med store bryster!! Tenner nok de fleste gutter! Digg å puppeknulle de også😊😊

Anonymkode: e1af1...079

AnonymBruker
Skrevet

Store pupper er digg. Jo større jo bedre!

Anonymkode: 792cf...65d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert brystløft, ikke reduksjon.Er glad i størrelsen min selvom de er til plage i mange settinger i hverdagen, og når jeg sover på siden eller magen, men aldri i veien under sex.

Anonymkode: 1f85b...29b

AnonymBruker
Skrevet

Bruker 65 D/E og vurderer i perioder reduksjon fordi puppene er "unaturlig" store i forhold til kroppen og gir meg tidvis plager. De er utrolig følsomme og gir meg sånn sett mye, men det ville de vel vært om jeg reduserte dem noe også.

Anonymkode: c1b53...499

Skrevet
5 timer siden, Jolene skrev:

Mange takk :)

Når det er sagt, er det min plikt å hjelpe kvinner i nød.

Har du rygg- eller nakkeproblemer, så kan jeg hjelpe deg med å støtte opp der det tynger mest.

;-)

Skrevet
1 time siden, DominantHr skrev:

Når det er sagt, er det min plikt å hjelpe kvinner i nød.

Har du rygg- eller nakkeproblemer, så kan jeg hjelpe deg med å støtte opp der det tynger mest.

;-)

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...