Gå til innhold

Mamma og pappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lyst til å kalle opp navnet til mamma og pappa min og lurer på forslag på ett jentenavn som inneholder både Ma og pa eller noe miks der? Altså mamma og pappa. Ikke selveste "navnene" deres. Er til en tispe og ikke til ett menneske barn og da er vell alt lov. mapa eller pama er kanskje rart? Kommer ikke på noe selv.

Anonymkode: 10b5c...7ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HÆ? Kall bikkja noe ordentlig, ikke noe sånn tull. En hund er ikke et menneske, det er en gjenstand. Det verste jeg vet er folk som behandler og omtaler dyra sine som de skulle vært barna deres.

Anonymkode: eeaa4...50f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Panama.

Anonymkode: f8080...3ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da er kanskje Mofa eller Famo bedre, basert på mor og far. Fint å lese at ikke alle vil ha typiske menneskenavn på kjæledyrene sine.

Anonymkode: a894a...468

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 0244e...316

AnonymBruker
Skrevet

Mappa.   :fnise:

Anonymkode: b8601...35c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Moffa var litt kult. 

AnonymBruker
Skrevet

Pam 🐾

Anonymkode: 6ef89...818

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Moffa var litt kult. 

moffa er jo sleng for morfin/heroin :fnise: men vet om hunder som heter benzo å speedy så hvorfor ikke:fart2:

Anonymkode: fa056...337

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

moffa er jo sleng for morfin/heroin :fnise: men vet om hunder som heter benzo å speedy så hvorfor ikke:fart2:

Anonymkode: fa056...337

Mens i min familie betyr moffa morfar 😅

• Liker 5
Gjest Carressa
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HÆ? Kall bikkja noe ordentlig, ikke noe sånn tull. En hund er ikke et menneske, det er en gjenstand. Det verste jeg vet er folk som behandler og omtaler dyra sine som de skulle vært barna deres.

Mamma elsker hundevofselofsen sin :rodmer:

Men sånn fra spøk til alvor, en gjenstand er en ting, altså noe som ikke er levende. En hund er som kjent levende. Ergo..

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Maipa? Med eller uten trykk på i'en? Jeg kunne gjerne kalt ei bikkje eller katte Maipa.

Anonymkode: 10b81...139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pam 🐾

Anonymkode: 6ef89...818

Pam = Psykiatrisk akuttmottak :fnise:

Anonymkode: 6be73...81a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En hund er en hund. Et levende vesen, men ikke et menneske. Å definere et levende vesen som "en gjenstand" er veldig spesielt. Det er på linje med å definere hamsteren som hamsteret.

Anonymkode: 30c04...8ab

• Liker 5
Skrevet

Pappma! Det fenger 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maipa og Pappma var kult. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2018 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig ha dyr selv. Hund er en gjenstand? En hund er langt i fra en gjenstand, da tar du rimelig feil. 

Anonymkode: 5132c...1c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...