Gå til innhold

Vielse klokka 15...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss kl. 13!

15 kan bli sent, men det kan også gå kjempefint. Kommer an på resten av planene dine,.. ;)

Skrevet
Vi gifter oss kl. 13!

15 kan bli sent, men det kan også gå kjempefint. Kommer an på resten av planene dine,.. ;)

Vi har jo ikkje noe planer før vigsla då... Men masse etterpå... Hmmm.. Har heile tida tenkt at klokka 15 var så greit.... Hmmm...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg synes 15 høres kjempefint ut. Vi skal ha kl. 14, men tror 15 også er helt fint. Da har man god tid hos frisør og til å kle på seg uten at man må stå opp grytidlig, og så slipper gjestene å vente så lenge fra vielsen til middag - dere kan jo ha velkomstdrinker og sånt frem til middagen starter.

Skrevet

Synes det høres bra ut så blir det ihvertfall ikke noe stress i forkant (annet enn nerver kanskje) Vi skal ha kl 1600, men det var bare fordi det var det eneste som var ledig, skulle gjerne hatt det litt tidligere, men...

Skrevet

Jeg tror 15 er helt greit, selv driver jeg å leker med tanken på enten kl 16 eller 17 - det kommer jo helt an på hvordan det blir med rådhuset.

Skrevet
Jeg tror 15 er helt greit' date=' selv driver jeg å leker med tanken på enten kl 16 eller 17 - det kommer jo helt an på hvordan det blir med rådhuset.[/quote']

Vi kunne også tenke oss vielse så sent som 16-17. Nå skal vi bare ha nærmeste familie med (til sammen 9 personer) og det hadde vært best om vi kunne dra rett til restaurant og spise etter vielsen. Men det er altså mulig å ha borgerlig vielse så sent i Oslo?

Skrevet

15:00 høres helt fint ut synes jeg. Vår er klokken 16:00 da slipper gjestene å vente i timesvis:)

Skrevet

Vi skal ha vielse kl 15.15 og det tror jeg passer oss fint.

Da har jeg god tid på formiddagen til hår sminke og påkledning, uten at jeg må opp i "otta"

Ulempen er at middagen blir litt sen (pga vi må rekke å reise dit etter fotografering) , men da opphold vi gjestan med sightseeing (i bussen på vei til lokalet), samt velkomst drikk og noe å bite på...

Skrevet

Vi skal vies kl 14:00, men nå skulle jeg nesten ønske det var kl 13:00. Dette fordi vi skal ha kaffegjester, og det siste jeg ønsker er at disse må sitte å vente til vi er ferdige med middagen.. Men dere skal kanskje ha alle til middag Veslo? Da er det jo ikke noe problem :)

Skrevet

Vi skal ha vielse 12.45.... Syntes først det ble tidlig, men siden vi skal ha kaffegjester og fotografering etter vielsen, blir det ikke mer tid enn vi trenger... 15 synes jeg er greit dersom dere ikke har kaffegjester...

Gjest Anonymous
Skrevet

:vinke: Vi skal ha vielse kl. 15:00. Av praktiske årsaker tar vi fotograferinga før vielsen, så middagen avvikles kl. 17:00. Koldtbord / kakebord kl. 20:00.

Var en gang i et bryllup hvor vielsen var kl. 16:30. Det føltes ganske sent, men heldigvis hadde brudeparet valgt en løsning med alle til koldtbord. Så da fungerte det bra. Om en skal ha først vielse kl. 17, så 1. bordsetning kl. 19 og 2. bordsetning kl. 21 - 22 synes jeg personlig at det er sent.

Skrevet

Vi skal vies så tidlig som 12.30.

Opprinnelig ønsket vi kl. 14.00, men kirken dobbelbooket ( :o ), og det falt bort. Så da ble det tidligere, og igrunnen har det snudd seg til å bli det beste for oss! :)

Vi skal også ha kaffegjester, og vil ikke det skal blir for sent, på samme tid som vi skal fotografere etter vielsen. Mange kommer langveisfra, og vi kommer heller til å tilby en sightseeing tur med buss rundt i Oslo...før vi har en liten mottakelse.

Skrevet

Vi hadde vår vielse kl. 15.00. Akkurat passe. Slapp å bli stressa for dårlig tid før vielsen

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skal også ha vielsen kl. 15, og tror det er passe :wink:

Skrevet

I ettertid er jeg sjeleglad for at vi hadde klokken ett. Rakk ikke å tenke for mye. Var jo lys våken klokka halv syv uansett.

Hadde jeg hatt to timer til på meg hadde jeg blitt smårar tror jeg :ler: men så er jo jeg en utålmodig sjel også da.

Skrevet

vi skal ha vielsen kl.14.00, men 15.00 er jo og ei kjempefin tid syns nå jeg.. :)

Skrevet

Vi skal gifte oss klokka 13. Vi kunne velge og vrake og fant ut at dette var mest praktisk. De gjestene som ønsker det får tilbud om guidet tur mens vi er hos fotografen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...