AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:31 #21 Del Skrevet tirsdag kl 13:31 Tablettkur. Husker ikke hvor lang den var, noen måneder. Det gikk helt supert, ingen bivirkninger. Anonymkode: f2421...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet tirsdag kl 13:40 #22 Del Skrevet tirsdag kl 13:40 Min mann sjekket opp dette og fant at den tablett kuren kostet noe så hinsides. 3000,- tror jeg det var. Sønnen min fikk også neglesopp og jeg tok ham med til fotterapeut. Hjalp det også. To ganger var han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:25 #23 Del Skrevet tirsdag kl 16:25 AnonymBruker skrev (På 28.4.2018 den 22.06): Har fått neglesopp på en tå, og leser overalt at det er vanskelig å bli kvitt det Vet du om noen som har blitt kvitt neglesoppen, eller har du selv klart å få bukt med den? Anonymkode: 5f9dd...a78 Ja, fikk det på stortåa. Kjøpte noe som heter Nailner på apoteket som pensles på to ganger hver dag. Da vokste soppen ut sammen med neglen. Det tok noen mnd siden jeg ikke skjønte med en gang at det var sopp jeg hadde fått, så soppen hadde dekt omtrent 1/3 av neglen. Nå er tåen helt fin igjen. Du må følge opp behandlingen hver dag og ikke slurve forresten 😊 Anonymkode: 33bbe...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå