HenrikJ Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Hei. Jeg er en mann 23 år gammel, både jobber og studerer og har aldri vært i et forhold. Har da flytta ut hjem fra til noe nye student boliger her i Oslo nylig. Her ser det ut til at det flytter inn noen koselig jenter her og der. De fleste er single. Så tingen er at jeg er kjempe flink når det kommer opp til å prate med folk og er kjent som kongen av small talk. Problemet er bare at de snakker til meg først, jeg klarer ikke snakke først til folk, gjelder alle. Men så fort de har tatt kontakt først så er jeg kjempe åpen for det. Det eneste stedet der jeg er flink med å ta kontakt først med folk er på jobb, men da er jeg trent til å holde meg profesjonell, det er jo litt forskjellige om for eksempel visse situasjoner der jeg møter disse folka, som bor i samme sted som meg (heisen for eksempel). Så hvordan blir jeg kjent med folk her? Hvordan forbedre meg til å ta kontakt først? Tar imot alt tips Gjerne høre fra deg som har vært i det samme og kom over det.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Jeg skjønner virkelig ikke at dette skal være et problem når du er kongen av small talk. Det er da bare å si "Hei" og smile, og hvis det er et eller annet som skjer, at heisen står eller noe, kan du jo kommentere det. Da svarer hun sikkert, og så er dere i gang. Anonymkode: 65231...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå