Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Kjæresten min er på ferie! Mobilen hans fungerer ikke der! Han skrev en mail, en meld og ringte en gang forrige uke (fredAG) og etter det har jeg ikke hørt ett kvekk fra han! Han er der sammen med mange fok (både gutter og jenter) og bor hos en venninne han møtte der i fjor! Han kommer hjem i morgen, men føler meg "sveket" over at han ikke har tatt kontakt på nesten en uke!
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Bor hos en venninne han møtte der i fjor?
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Enig med Swan. Menn er gjerne tankeløse uten at de mener noe vondt. Neste gang får du heller fortelle han at du har lyst på mer kontakt mens han er på ferie.
Marpessa Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Det der hadde i alle fall ikke jeg godtatt!! :o
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Ja pass nå inderlig på å vær grinete og kranglete når han kommer hjem fra ferie da Da får hen helt sikkert ikke lyst til å ta en uke (eller kansje mer) senere igjen
Suzy Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Ja pass nå inderlig på å vær grinete og kranglete når han kommer hjem fra ferie da Da får hen helt sikkert ikke lyst til å ta en uke (eller kansje mer) senere igjen Nei for all del - vart ham opp og vær verdens søteste og ikke si NOE om at du har bekymret deg Hallo.. det må da være greit å melde om ting som er problematiske i et forhold? Er det hennes feil at han (i beste fall) er tankeløs?
Sheba Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Sånn helt umiddelbart høres han tankeløs ut. Men synes trådstarter har sagt for lite om hva som er settingen på denne ferieturen/omstendighetene rundt den til at jeg vil dømme han nord og ned sånn helt uten videre. Men hvor i all verden ferierer man nå til dags hvor det klin umulig å få en mobiltelefon til å virke da? :o
Marpessa Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 Og denne "venninnen" har kanskje også fasttelefon han kan nås på....? Jeg ville vært skikkelig grinete når han kom hjem, ja!
Gjest Rimfrost Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Jeg hadde blitt fly forbanna ! :evil: Både fordi han bor hos en "veninne", og fordi han ikke har tatt kontakt.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 I pedagogikk finnes det et sitat som sier at barn må få oppleve det selv for å forstå det. Gutter er desverre ofte akkurat som barn De må føle det på kroppen for å kunne forstå problemet. Så pass nøye på at nestegang du skal på jentetur så ikke ring!! Vil han ha smuler så la ham få smake smuler. Tror nok at han vil endre syn da ja!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 Skjønner ikke at jenter godtar at typen drar og sover over hos en annen venninne jeg, men meg om det.
Gjest Rimfrost Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 Skjønner ikke at jenter godtar at typen drar og sover over hos en annen venninne jeg' date=' men meg om det.[/quote'] Enig...
Gjest SumoBryter Skrevet 23. februar 2005 #13 Skrevet 23. februar 2005 Kjæresten min er på ferie! Mobilen hans fungerer ikke der! Han skrev en mail, en meld og ringte en gang forrige uke (fredAG) og etter det har jeg ikke hørt ett kvekk fra han! Han er der sammen med mange fok (både gutter og jenter) og bor hos en venninne han møtte der i fjor! Han kommer hjem i morgen, men føler meg "sveket" over at han ikke har tatt kontakt på nesten en uke! Jeg ville vart kjempe forbannet!!!! Men hvorfor har han dratt pa ferie uten deg? Det ville gjort meg allerede litt sur....
mjau Skrevet 23. februar 2005 #14 Skrevet 23. februar 2005 Jeg synes ikke det er så ille, men det sprøs på forutsetningene deres: vært lenge i lag? er hun sjalu ? kjenner hun venninna? har det skjedd noe før som gjør det til en usikker situasjon? er han en flørt? Jeg ville ikke hatt problemer med min tidligere sambo, men vi var trygg på hverandre.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 So??? Herregud, fyren er på ferie hos ei venninne. La han få noen dager fri da uten meldeplikt til en sur og grinete kjæreste hjemme.
Scorpion Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 Ja pass nå inderlig på å vær grinete og kranglete når han kommer hjem fra ferie da Da får hen helt sikkert ikke lyst til å ta en uke (eller kansje mer) senere igjen Eller kanskje han ikke får lyst til å komme tilbake til deg senere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå