AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Dere som tar sol, er det noe dere tenker over? Jeg klarer ikke helt å la være å tenke tanken (ligger så utrolig mange filmer på nett!). Jeg ser meg alltid godt rundt i sol-rommet, men føler meg ikke 100% Anonymkode: 8a09f...56b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Jeg ser meg omkring hver gang ja.. kjipt hvis det er filmet at jeg onanerer i solsenga Anonymkode: c5b6a...ac0 3
LeneXCII Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Nei, vanligvis tenker jeg ikke på det som et problem. Det er nok delvis fordi der jeg normalt tar sol, er det ordentlige rom, med vegger helt opp til taket. Da føler jeg meg sikrere enn slik det ofte er på bl. a. Brun og Blid med kun båser med kun netting i taket. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 Velger kun solsentere med kameraovervåkning over inn/ut trafikk og i gangene. Det er en nødvendig sikkerhet for meg og heldigvis er det lovpålagt å ha det i dag, så de aller fleste stedene har det. Og ja jeg sjekker meg alltid rundt inne i solariumsrommet, ser etter hull i veggen og taket, merkelige skruer i solariumet og på veggen, knagger osv. Anonymkode: 103d7...82b
Elektra's Complex Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Jeg tar et kjapt overblikk over rommet ja, men har aldri tenkt særlig over det. Men måtte google det nå og hallo, kameraer på størrelse med fyrstikkhoder og skjult som en skrue i knaggen?! Kjenner jeg ble mektig paranoid, det hadde ikke jeg fått med meg liksom! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Tror mange tar seg den frihet ja. Opplevde det selv en gang, at noen sto å filmet meg over veggen.. Han fikk en omgang juling, så hvor vidt han har gjort det igjen er uvisst. Jeg føler meg ikke 100% sikker når jeg soler meg, men om du er så desperat så be my guest. Det må være en fetisj for spesielt interesserte Anonymkode: 313c9...7de
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 Har blitt kikket på en gang, men har egentlig aldri tenkt på det før/etter det... Om folk ikke har bedre ting å gjøre får de vel bare holde på Anonymkode: e6af1...c25
Missfitness Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Tja, tenker på og tenker på, det er ikke noe jeg er bekymret for når jeg ligger der. Men tar som andre en grundig kikk rundt i rommet før jeg kler av meg. Tror jeg føler meg tryggere fordi jeg tar sol nesten alltid på samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå