Gjest care Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Jenter Dere har sikkert observert det samme som jeg nemlig reklamen for CLINIQUE. Litt artig å høre om dere har latt dere friste. Jeg vurderte, men slo tanken fra meg. Hva med dere da?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Nei, jeg har ikke latt meg friste. Bruker hudpleie produkter fra Dermalogica og er kjempefornøyd med de. :D -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 Hadde ikke lagt merke til den før jeg så innlegget ditt, nå derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har brukt clinique lenge, jeg... vet at det er veldig bra! Det er bare å la seg friste, jenter... hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 15. august 2002 #5 Del Skrevet 15. august 2002 Har sminkefjerneren, og er ikke så veldig fornøyd med den. Så jeg skal ikke la meg friste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. august 2002 #6 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg brukte C før, men ble heller ikke helt fornøyd. Bruker MD Formulation nu og er kjempefornøyd. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå