Jane Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Etter at jeg har kommet, enten ved at han slikker eller fingrer meg, føles det som om det verste som kan skje er at han fortsetter. Av en eller annen grunn er det nesten vondt at han fortsetter da. Er det noen som har det ligende? Jeg kommer lett ved oralsex, men har enda ikke opplevd vaginal orgasme. Han er den eneste jeg har hatt sex med. Jeg vet at han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra, og spør meg ofte om hvordan jeg har det. Forøvrig synes jeg sexlivet vårt er fantastisk, men jeg kommer aldri når han er inni meg. Tror det plager ham litt, og det bekymrer meg også. Jeg slapper godt av, men uansett hvilke stillinger vi prøver går det ikke. Noen som har gode råd?
Medinilla Magnifica Skrevet 6. mars 2002 #3 Skrevet 6. mars 2002 Jeg blir alltid sånn etter jeg har fått orgasme..Helt normalt 12
katta Skrevet 6. mars 2002 #4 Skrevet 6. mars 2002 Har det og sånn, men hvis vi venter en stund, 10 - 20 min så kan eg fortsette, og da er det litt godt og... Ingen multiorgasmer til meg nei
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #5 Skrevet 6. mars 2002 tjohei! Det tok meg et halvt år, før jeg begynte å få vaginale orgasmer. Før det, fikk jeg bare orgasmer ved stimulering av klitoris alene. Kanskje kan min oppdagelse hjelpe deg litt? Jeg oppdaget at det med å "slappe av" ble helt feil for meg. Altså man skal slappe av psykisk selvsagt, men altså ikke fysisk etter min erfaring. Ved å være veldig aktiv med på akten, ved å knippe og presse rundt ham der inne i meg så godt jeg bare kunne, så VIPS! skjedde det!!! voila, en vaginal orgasme Forøvrig, igjen etter personlig erfaring, så er det lettest for meg å være aktiv når jeg er på topp. Og jo lengre forspill, jo mer opphisset blir jeg, og jo lettere er det å få vaginale orgasmer. Ikke gi opp!!! Øving gjør mester!!! Det siste året har jeg fått minst fem orgasmer per omgang, kjæresten gir seg helt over av meg Og etter at jeg "mistet alle hemninger" (les: koste meg, og sluttet å tenkte på "om jeg var fin nok på håret, om sminken satt riktig på, holde inn magen, osv"), så har kjæresten min også¨slått seg mer løs. Det blir bare finere og finere rett og slett. Lykke til!
Mona Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Etter at jeg har kommet, enten ved at han slikker eller fingrer meg, føles det som om det verste som kan skje er at han fortsetter. Av en eller annen grunn er det nesten vondt at han fortsetter da. Er det noen som har det ligende? Jeg også har det slik. Jeg har hatt orgasme "bare" ved å ha samleie, men da må jeg sitte på topp. Så tror det er fordi klitoris da blir berørt/gnidd.
The NYMFO Girl:) Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Har du latt han fingre deg da?? Jeg fikk min første orgasme for et år tilbake, og da fingret samboeren min meg!! Han traff et ømt punkt oppi kjeden, og det er det beste jeg har vært med på!! og etter det, kommer orgasmene på rekke og rad. det er ikke bare av at han fingrer meg lenger, men han gjør alt mulig annet også. jeg har begynt og tenne veldig på og bli dratt i håret, eller bli klemt hardt på lårene, eller klemt hardt på oftene, da svimer jeg nesten av!! :-) er det noen som har det sånn??
~Viva~ Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Henger meg på den gjesten som sa at litt muskelbruk og kniping kan hjelpe:-)
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Også er det dette magiske punktet nederst på korsryggen, da, som jeg har skrevet om før... Der hvor alle nervetrådene møtes. Det er saker, det.
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Kjenner tilk den nymfodama, i forgårs skulle jeg gå bort og kyssen han, også tok han hardt tak i håret mitt bak i nakken og smask smask! Fysj jeg ble helt skjelven av det jo! Skjønner ikke hva som er så opphissende med det, men det er nå det iallfall.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Jeg også liker at han tar tak i håret mitt og holder meg fast... aner ikke hvorfor, men det er vel råheten i det. Liker at han dasker meg på rompa og klyper brystvortene litt hardt også jeg, men grensen mellom vondt og godt er liten... Til trådstarter: Angående orgasme ved vanlig samleie: de aller fleste trenger at klitoris stimuleres samtidig. Det er ikke de fleste forunt å få orgasmer bare av ut-og-inn øvelser.... men det kan komme med årene da.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Jeg også liker at han tar tak i håret mitt og holder meg fast... aner ikke hvorfor, men det er vel råheten i det. Liker at han dasker meg på rompa og klyper brystvortene litt hardt også jeg, men grensen mellom vondt og godt er liten... Jepp ikke nevn det engang :oops: Hadde vært ulykkelig i et forhold med en usikker og sjenert fyr iallfall det skal være sikkert og visst!
^me^ Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Jeg også liker at han tar tak i håret mitt og holder meg fast... aner ikke hvorfor, men det er vel råheten i det. Liker at han dasker meg på rompa og klyper brystvortene litt hardt også jeg, men grensen mellom vondt og godt er liten... Til trådstarter: Angående orgasme ved vanlig samleie: de aller fleste trenger at klitoris stimuleres samtidig. Det er ikke de fleste forunt å få orgasmer bare av ut-og-inn øvelser.... men det kan komme med årene da. :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå