Thyra Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Da har jeg akkurat sett gjennom sesong 3 av Twin Peaks. Men avslutningen var jo enda mer irriterende enn i sesong to. Makan!
wintergirl Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Den nye Twin Peaks som ble vist i fjor var ekstremt dårlig. Det var som om de ikke klarte å finne på noe bedre. 10 min med dårlig musikk. 10 min om en sky oppe i verdensrommet. Mye dritt! Ja, avslutningen var utrolig dårlig.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Hvor har du sett ses 3???? Anonymkode: ec349...371
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 1 minutt siden, wintergirl skrev: Den nye Twin Peaks som ble vist i fjor var ekstremt dårlig. Det var som om de ikke klarte å finne på noe bedre. 10 min med dårlig musikk. 10 min om en sky oppe i verdensrommet. Mye dritt! Ja, avslutningen var utrolig dårlig. Den var bra! Slutten var ikke tilfredsstillende fordi jeg ønsker svar, ikke mer spørsmål Håper det kommer en sesong 4 innen 2030 Anonymkode: 40bf1...e7a
wintergirl Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var bra! Slutten var ikke tilfredsstillende fordi jeg ønsker svar, ikke mer spørsmål Håper det kommer en sesong 4 innen 2030 Anonymkode: 40bf1...e7a Smak og behag det 😊 Likte den gamle Twin Peaks veldig godt. Den nye ble for sær for meg. Enkelte av karakterene ble rett og slett for dumme. Audrey satt bare på kontoret og kranglet med mannen sin, Andy og Lucy var sjarmerende i den gamle, men ble litt for mye av det dumme i denne. + Mange andre dårlige scener som bare lagt til for å få fylt ut en episode. Sånn virket det for meg. Laura skrek hele tiden og det ble bare irriterene til slutt. Skal de lage en tredje så håper jeg den blir mer "normal" Husker jeg syns Cooper var så pen da han var med i den første. Så snill og ydmyk og veldig glad i kaffen sin 😉😊🍵 Endret 29. april 2018 av wintergirl
Thyra Skrevet 29. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Den var bra! Slutten var ikke tilfredsstillende fordi jeg ønsker svar, ikke mer spørsmål Håper det kommer en sesong 4 innen 2030 Anonymkode: 40bf1...e7a Nemlig. 1
Thyra Skrevet 29. april 2018 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du sett ses 3???? Anonymkode: ec349...371 Den har gått på HBO Nordic. Det har ikke jeg, så nå kjøpte jeg den på DVD.
Thyra Skrevet 29. april 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2018 8 timer siden, wintergirl skrev: Smak og behag det 😊 Likte den gamle Twin Peaks veldig godt. Den nye ble for sær for meg. Enkelte av karakterene ble rett og slett for dumme. Audrey satt bare på kontoret og kranglet med mannen sin, Andy og Lucy var sjarmerende i den gamle, men ble litt for mye av det dumme i denne. + Mange andre dårlige scener som bare lagt til for å få fylt ut en episode. Sånn virket det for meg. Laura skrek hele tiden og det ble bare irriterene til slutt. Skal de lage en tredje så håper jeg den blir mer "normal" Husker jeg syns Cooper var så pen da han var med i den første. Så snill og ydmyk og veldig glad i kaffen sin 😉😊🍵 Han er fortsatt pen. 1
wintergirl Skrevet 29. april 2018 #10 Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, Thyra skrev: Han er fortsatt pen. Det er han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå