AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Hei, alle solstråler! Er det noen her som har beholdt vennskapet med eksen etter bruddet, for så å bli sammen igjen når begge var klar for det? Hvordan fant dere tilbake til hverandre i så fall? De som mener bastant at en eks er en eks for en grunn, må kjærligheten alltid være så svart/hvitt? Årsaken til bruddet må jo ha litt å si? Hva tenker dere, og vil dere dele erfaringer? Anonymkode: c34bb...251
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Ingen erfaring,men spent på hvilke svar du får☺️jeg ønsker min tilbake,vi har ikke skiltes som uvenner-men vi har kuttet all kontakt fordi det ble for vondt for meg..Forholdet var bare fint,felles interesser,gikk godt i lag på alle områder,ingen grums-men han var usikker,visste ikke hva han ville og vi avsluttet.. jeg håper! Anonymkode: c881f...07f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen erfaring,men spent på hvilke svar du får☺️jeg ønsker min tilbake,vi har ikke skiltes som uvenner-men vi har kuttet all kontakt fordi det ble for vondt for meg..Forholdet var bare fint,felles interesser,gikk godt i lag på alle områder,ingen grums-men han var usikker,visste ikke hva han ville og vi avsluttet.. jeg håper! Anonymkode: c881f...07f Hvor lenge siden er det dere gjorde det slutt? Jeg føler det er 50/50 sjanse for at de kommer tilbake, men jeg vet ikke. Min tidligere eks kom tryglende tilbake, men da var det for sent for min del. Anonymkode: c34bb...251
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Nyttår,hatt litt møter og kontakt etter det-men ikke den siste måneden😌 Anonymkode: c881f...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå