Gå til innhold

Finne tilbake til hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, alle solstråler!

Er det noen her som har beholdt vennskapet med eksen etter bruddet, for så å bli sammen igjen når begge var klar for det? Hvordan fant dere tilbake til hverandre i så fall?

De som mener bastant at en eks er en eks for en grunn, må kjærligheten alltid være så svart/hvitt? Årsaken til bruddet må jo ha litt å si? Hva tenker dere, og vil dere dele erfaringer?

Anonymkode: c34bb...251

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring,men spent på hvilke svar du får☺️jeg ønsker min tilbake,vi har ikke skiltes som uvenner-men vi har kuttet all kontakt fordi det ble for vondt for meg..Forholdet var bare fint,felles interesser,gikk godt i lag på alle områder,ingen grums-men han var usikker,visste ikke hva han ville og vi avsluttet..

jeg håper!

Anonymkode: c881f...07f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen erfaring,men spent på hvilke svar du får☺️jeg ønsker min tilbake,vi har ikke skiltes som uvenner-men vi har kuttet all kontakt fordi det ble for vondt for meg..Forholdet var bare fint,felles interesser,gikk godt i lag på alle områder,ingen grums-men han var usikker,visste ikke hva han ville og vi avsluttet..

jeg håper!

Hvor lenge siden er det dere gjorde det slutt? Jeg føler det er 50/50 sjanse for at de kommer tilbake, men jeg vet ikke. Min tidligere eks kom tryglende tilbake, men da var det for sent for min del.

Anonymkode: c34bb...251

AnonymBruker
Skrevet

Nyttår,hatt litt møter og kontakt etter det-men ikke den siste måneden😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...