Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har datet eller levd med skjult narsissist ? 

Hvordan var de til det hele ble avsluttet ? 

Anonymkode: 38868...898

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "skjult narsissist", ts? Min erfaring er at narsissister ganske umiddelbart viser hvor de står, men at det kan ta tid før andre skjønner signalene som sendes ut. Er det dét du tenker på?

Det jeg har opplevd, er at det bare er plass til deres ønsker og vilje i forholdet, at min oppgave er å imøtekomme dette. Veldig, veldig slitsomt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt med å være narsissist?

De er vel bare litt mer selvprioriterende ovenfor seg selv vs. andre?

Anonymkode: 8244b...bb4

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjellig typer narsissister. Den skjulte som TS nevner er den verste, og har faktisk mye til felles med dyssosial PF. Med andre ord ganske farlig og ødeleggende for de nærmeste.

Endret av Tutte
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ichiko skrev:

Hva mener du med "skjult narsissist", ts? Min erfaring er at narsissister ganske umiddelbart viser hvor de står, men at det kan ta tid før andre skjønner signalene som sendes ut. Er det dét du tenker på?

Det jeg har opplevd, er at det bare er plass til deres ønsker og vilje i forholdet, at min oppgave er å imøtekomme dette. Veldig, veldig slitsomt.

Jfgi

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når det er snakk om skjult narsissisme, nei. Da gjør de alt for å virke selvoppofrende og få deg til å fremstå som selvprioriterende. 

Ts, jeg brukte mange år for å forstå hva som skjedde, og komme meg løs. Vil anbefale deg å lese om traumebånd/trauma bonding. Var det som satte spikeren i kista for min del. Da så jeg klart og tydelig og kom meg helt løs. Halleluja!

Anonymkode: 4c208...8ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

@WubWub har skrevet mye om skjult narsissist. Sjekk hans tidligere tråder eller send han en melding. :)

Anonymkode: 5de76...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...