AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1 Skrevet 28. april 2018 Noen som har datet eller levd med skjult narsissist ? Hvordan var de til det hele ble avsluttet ? Anonymkode: 38868...898
Ichiko Skrevet 28. april 2018 #2 Skrevet 28. april 2018 Hva mener du med "skjult narsissist", ts? Min erfaring er at narsissister ganske umiddelbart viser hvor de står, men at det kan ta tid før andre skjønner signalene som sendes ut. Er det dét du tenker på? Det jeg har opplevd, er at det bare er plass til deres ønsker og vilje i forholdet, at min oppgave er å imøtekomme dette. Veldig, veldig slitsomt. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Ingenting galt med å være narsissist? De er vel bare litt mer selvprioriterende ovenfor seg selv vs. andre? Anonymkode: 8244b...bb4
Gjest Tutte Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting galt med å være narsissist? De er vel bare litt mer selvprioriterende ovenfor seg selv vs. andre? Anonymkode: 8244b...bb4 Det er forskjellig typer narsissister. Den skjulte som TS nevner er den verste, og har faktisk mye til felles med dyssosial PF. Med andre ord ganske farlig og ødeleggende for de nærmeste. Endret 28. april 2018 av Tutte
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 2 timer siden, Ichiko skrev: Hva mener du med "skjult narsissist", ts? Min erfaring er at narsissister ganske umiddelbart viser hvor de står, men at det kan ta tid før andre skjønner signalene som sendes ut. Er det dét du tenker på? Det jeg har opplevd, er at det bare er plass til deres ønsker og vilje i forholdet, at min oppgave er å imøtekomme dette. Veldig, veldig slitsomt. Jfgi 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting galt med å være narsissist? De er vel bare litt mer selvprioriterende ovenfor seg selv vs. andre? Anonymkode: 8244b...bb4 Ikke når det er snakk om skjult narsissisme, nei. Da gjør de alt for å virke selvoppofrende og få deg til å fremstå som selvprioriterende. Ts, jeg brukte mange år for å forstå hva som skjedde, og komme meg løs. Vil anbefale deg å lese om traumebånd/trauma bonding. Var det som satte spikeren i kista for min del. Da så jeg klart og tydelig og kom meg helt løs. Halleluja! Anonymkode: 4c208...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 @WubWub har skrevet mye om skjult narsissist. Sjekk hans tidligere tråder eller send han en melding. Anonymkode: 5de76...ece
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå