Gå til innhold

Sosial input, hvordan og hvilken forskjell utgjør det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hvordan man kan få sosial input, utvide horisonten og korrigering av egne tankefeil når man ikke har noe nettverk der man har andre enn fremmede forumbrukere å kommunisere med?

Hva kan det føre til dersom man år etter år er alene med sine egne tanker uten å kunne vokse og utvikle seg på den måten andre som har sosial omgang gjør?

Hvilken forskjell utgjør det å ha jevnlig kontakt med kollegaer/venner kontra det å ikke ha det, når det kommer til å skaffe seg erfaringer og få bedre forståelse for og kunnskap om verden og andre mennesker, utover det man får ved å holde seg noenlunde oppdatert på dagsaktuelle temaer? Er det så å si umulig å utvikle seg som menneske alene?

Anonymkode: 210c3...2c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lese bøker? Ønsker du å utvide nettverket er kanskje frivillig arbeid eller andre organisasjoner et alternativ? 

Anonymkode: 05fdf...172

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt samme tanker selv..håper noe vet. Har veldig lite kontakt med andre, føler jeg stopper opp i utvikling

Anonymkode: f6094...5aa

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lese bøker? Ønsker du å utvide nettverket er kanskje frivillig arbeid eller andre organisasjoner et alternativ? 

Anonymkode: 05fdf...172

Takk for tips. Jeg prøver å lese en del.

AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2018 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Har tenkt samme tanker selv..håper noe vet. Har veldig lite kontakt med andre, føler jeg stopper opp i utvikling

Anonymkode: f6094...5aa

Jeg føler litt det samme. Blir stressa når jeg tenker over det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...