Gå til innhold

Ok... jeg er ny på forumet her...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange bitre mannfolk her, eller?😂🙈

Anonymkode: 8e92a...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva får deg til å tro det?

Anonymkode: 26082...620

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller omvendt.

Anonymkode: 2f5b1...5e5

• Liker 2
Skrevet

Det er en del av dem, ja; men også flotte og oppegående mannfolk her på forumet, velsigne dem! :hjerte:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ichiko skrev:

Det er en del av dem, ja; men også flotte og oppegående mannfolk her på forumet, velsigne dem! :hjerte:

De har jeg ikke lagt merke til enda:)

• Liker 1
Skrevet

Bitterheten syder hos begge kjønn. Velkommen til KG! :blomst:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll :flekke:

Anonymkode: 5b857...de9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en hel drøss. Kvinneguiden har visst blitt samlepunktet på internett for bitre mannfolk virker det som. De er så desperate etter oppmerksomhet fra kvinner at de må registrere seg på et kvinneforum å spre kvinnehatet de har avlet opp i seg selv. Ganske latterlig og stakkarslig.

Men er et lite knippe bra menn her også, men de kan telles på én hånd.

Anonymkode: 356ce...201

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

De har jeg ikke lagt merke til enda:)

De oppegående mennene skriver nok vesentlig færre innlegg enn de mindre oppegående mennene. :)

Anonymkode: e6ced...b2c

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, det er langt flere single mannfolk enn kvinnfolk i Norge ..og her inne finner du mange av dem :)

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Xcase33 skrev:

Hehe, det er langt flere single mannfolk enn kvinnfolk i Norge ..og her inne finner du mange av dem :)

Å være singel er ikke noen grunn eller unnskyldning for å være bitter. De bitre mennene her inne er jo bare drittsekker, og de hadde nok vært like drittsekker i et forhold :P 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Å være singel er ikke noen grunn eller unnskyldning for å være bitter. De bitre mennene her inne er jo bare drittsekker, og de hadde nok vært like drittsekker i et forhold :P 

Alle har sin egen definisjon av "drittsekk". Jeg tror ikke man kan frikjenne kvinnfolk heller, og mange menn blir heller ikke magisk bitre fordi de bare ble født slik. Andre grunner kan være at man rett og slett ikke ser verdien i å bli sammen med hvem som helst. 

Man bør ha et åpent sinn og ikke forhåndsdømme mennesker etter hvor man treffer på dem...eller er du ikke enig? du må nesten si deg enig i den ettersom det er det politisk korrekte å si ihvertfall ;)

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Xcase33 skrev:

Alle har sin egen definisjon av "drittsekk". Jeg tror ikke man kan frikjenne kvinnfolk heller, og mange menn blir heller ikke magisk bitre fordi de bare ble født slik. Andre grunner kan være at man rett og slett ikke ser verdien i å bli sammen med hvem som helst. 

Man bør ha et åpent sinn og ikke forhåndsdømme mennesker etter hvor man treffer på dem...eller er du ikke enig? du må nesten si deg enig i den ettersom det er det politisk korrekte å si ihvertfall ;)

Men kvinner som blir playa igjen og igjen eller voldtatt og banka av menn, begynner ikke å være stygge og bitre mot andre menn fordet. Dårlige opplevelser er absolutt ikke grunn til å bli drittsekk mot andre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men kvinner som blir playa igjen og igjen eller voldtatt og banka av menn, begynner ikke å være stygge og bitre mot andre menn fordet. Dårlige opplevelser er absolutt ikke grunn til å bli drittsekk mot andre.

Jo de blir jo det ...man blir bitter grunnet dårlige opplevelser i samliv og ved opplevelser fra det motsatte kjønn. 

Men igjen som jeg sa i forrige post....du må ikke forhåndsdømme individer kun basert på hvor du treffer dem. Du kan anta men egentlig kjenner du dem ikke :) veldig viktig å ha et åpent sinn ...men det blir vanskelig hvis man bare har hatt dårlige referanse opplevelser med menn eller kvinner alt etter hva leir man er i selv :)

Fikk ikke med meg om du var enig i det eller ei ? ville du ikke svare på det nei ? ;) (nei du slipper ikke unna) 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Xcase33 skrev:

Jo de blir jo det ...man blir bitter grunnet dårlige opplevelser i samliv og ved opplevelser fra det motsatte kjønn. 

Men igjen som jeg sa i forrige post....du må ikke forhåndsdømme individer kun basert på hvor du treffer dem. Du kan anta men egentlig kjenner du dem ikke :) veldig viktig å ha et åpent sinn ...men det blir vanskelig hvis man bare har hatt dårlige referanse opplevelser med menn eller kvinner alt etter hva leir man er i selv :)

Fikk ikke med meg om du var enig i det eller ei ? ville du ikke svare på det nei ? ;) (nei du slipper ikke unna) 

Nei det blir de ikke. De blir bitter på den mannen det gjelder, ikke alle menn og bruker det som en unnskyldning til å spy ut trusler og mannehat og aldri gidde å løfte en finger for en mann igjen.

Hva er det du prøver å få svar på? Om jeg er enig i at man ikke skal dømme individer etter hvor man treffer dem?
Hva har det med tråden å gjøre? Tråden handler om bittre menn på KG, og det er ikke fordi de er på KG at de oppfattes bitre, men pga innleggene og holdningene deres som kommer til syne her og det sier mye om deres karakter, det avslører hvem de er, og er ingen forhåndsdømming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...