Gå til innhold

Hjelp meg å finne rimelig gulv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gulvet på stua og kjøkkenet trenger desperat utskifting. Det er parkett, men veldig slitt og tidligere eier la det på en dårlig måte så det ser ikke pent ut. Problemet er at vi skal pusse opp mye i sommer og har ikke mer enn 10 000 å bruke på gulvet, alt inkludert. Vi vil aller helst ha parkett igjen, men vi vil også ha noe som er pent og slitesterkt. Noen som kan hjelpe meg med tips til parkett som ikke koster all verden, men likevel har god kvalitet? Er det i det hele tatt mulig å få til?

Anonymkode: d8581...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være parkett? 

Det finnes jo mye fint i både laminat og gulvbelegg. 

Det kommer jo veldig an på størrelsen på rommene og. Samt hvilken varighet dere ser for dere. 

Vi betalte nettopp omlag ti tusen for et rom på ca 30 kvm. Men det var rimeligste laminat, men inkludert arbeid. Og vi regner med å skifte ut det hele i løpet av få år. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det MÅ vel ikke være parkett, men vi har hatt laminat i tidligere bolig og det var absolutt hardere og kaldere å gå på. Vi vil jo helst at det skal vare så lenge som mulig, eller for å si det slik vi har ingen planer om å bytte det på ti år i det minste. Jeg finner parkett til under 200 kr/kvm, men jeg antar det er ganske dårlig kvalitet? 

Anonymkode: d8581...dd2

AnonymBruker
Skrevet

Vi har lagt en billig parkett i stua, bare en liten flekk under der det var peis før, og midlertidig - også har vi lagt laminatgulv pergo living expression i kjelleren, prisen var det samme men mye mer fornøyd med laminat i kjelleren, kjempebra gulv, rett og slett. Men om du ikke har varmekabler under, og er redd kaldt gulv, så er jo vinylgulv klikk-vinyl er et alternativ. Lurer på om klikkvinyl er kanskje litt dyrere enn laminat, men billigere enn parkett av bra kvalitet.

Anonymkode: 93ee4...3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...